Verhuizen naar Londen

Lieve mensen,

ik ben Marianne, 23 jaar oud. Ik heb al enige tijd plannen om te gaan verhuizen naar de geweldige stad, Londen.
Ik ben er nu een aantal maal geweest en ik kan niks anders zeggen dan dat ik verliefd ben geworden! Ik heb inmiddels al een aantal sollicitatie brieven gestuurd naar vastgoed (mijn studierichting) bedrijven in Londen. Ik heb gemerkt dat ze in Engeland heel enthousiast reageren op Nederlandse sollicitatie kandidaten. Nu ben ik benieuwd of er meer mensen op dit forum zijn met dezelfde plannen? Graag zou ik hiermee in contact komen!

Groetjes,

Marianne

Hoi marianne,

Ik ga zelf in januari naar Londen verhuizen heb daar zelf ook gewoond en kom er nog steeds vaak zou leuk zijn om kennis te maken met iemand die ook daar heen wil. Ik ga ook studeren eerst nog ff werken maar ben ook op zoek naar huis genoten.

Gr. Sara

Heyy Marianne,

Ik ben ook vanplan om volgend jaar een baan te zoeken en te gaan wonen in Londen. Mijn vriend is engels en komt oorspronkelijk uit Londen en eigenlijk wilt hij graag samen wonen, maar dat gaat allemaal iets te snel voor mij haha. Dus wil eerst proberen iets voor mezelf te zoeken. Wat nogal lastig is want wonen in Londen is duuur!! Ik wil volgend jaar meteen beginnen met solliciteren, want ben echt klaar voor een nieuwe uitdaging!! Hoe zit het met jouw plannen op het moment?

Groetjes Maartje