verhuizen mallorca

Beste allemaal,

Begin april verhuis ik naar mallorca, wat is de beste manier om mijn spullen daar te krijgen. Wellicht weet iemand een goede (goedkope) verhuizer.

Alvast bedankt voor jullie reactie !

Marco

Hallo,

Ik weet niet of je een rijbewijs hebt maar als je nou een busje huurt in Mallorca dan betaal je geen kilometerprijs(je kan dus heel Europa doorscheuren als je maar binnen de termijn terug bent).
Als je toch daar wilt wonen zou ik er heen vliegen , busje huren, op de boot , in NL inladen terug, op de boot en busje inleveren.Je moet meestal wel een credit card hebben.En anders (voor meer spullen) een verhuis bedrijf.
Groetjes Jefferson.

En zeker weten dat je met de huurwagen het land mag verlaten.

Hoi,

Bij de meeste verhuurmaatschappijen is alleen gebruik OP de eilanden toegestaan, dit in verband met hun verzekeringscontracten. Zoals Jochem terecht opmerkt, expliciet navragen!

piet meijers

www.spanjeservice.nl

Zeker weten.
Zelfs bij kleine verhuur bedrijven want die hebben weer een overeenkomst met Hertz of een andere grote jongen.
En zoals iedereen weet kunnen we in Europa met een huur auto overal naartoe, buiten dat , ik heb het al een paar keer gedaan, een Spaans kenteken is geen Russische natuurlijk he jongens…
We wonen gewoon in Europa en de auto is overal in de schengen landen gedekt.

Groetjes Jefferson.