Als jullie zouden mogen kiezen tussen verhuizen naar en werken in Surrey of Essex, wat zouden jullie dan kiezen, en waarom ?
Ik ben door 2 ambulancediensten door naar de laatste sollicitatieronde en moet deze maand op gesprek komen en 'n paar tests afleggen.
Mocht ik bij beide doorkomen zou ik dus moeten kiezen tussen Essex en Surrey, maar ik weet eigenlijk vrij weinig van beide plaatsen.
Ik ben 1 maal in Surrey geweest (Epsom) maar heb toen niet zo heel veel van de omgeving gezien (stage ambulancedienst aldaar).
Wat is een meer levendiger gebied eigenlijk ? Ik ben dol op 'n stad als London en zit dan ook het liefst in/rondom 'n druk/gezellig centrum ipv in 'n klein rustig plaatsje.
Volgende week ga ik voor 'n paar dagen naar Surrey en hoop dan iets van de omgeving te zien, en de datum waarop ik naar Essex moet weet ik nog niet (ergens binnen nu en 3 maanden) maar omdat ik van beide gebieden zo weining weet was ik eens nieuwsgierig of hier mensen zitten die me er meer over kunnen vertellen.
Alvast bedankt,
Karim
Meer emigratrie/solliciatie verhalen op mijn weblog medic1.web-log.nl/