hallo,wij gaan eind van het jar naar Portugal wonen in Silves,maar om de verhuis zo goedkoop te houden ,zoek ik iemand met een vrachtwagen of grote camionette om te helpen??:cheer::cheer:
Bel van Gendt en Loos ofzo
In Belgie???
Ja net of die niet in Belgie werken ![]()
Wij hebben gebruik gemaakt van een Portugees transportbedrijf: Transbesouro
http://www.transbesouro.com/
Ze zijn erg goedkoop, zeker als je het vergelijkt met alle andere opties: per pallet 120x100x250 (maximum) 140,00 euros + IVA
Dat was wel een transport van Nederland naar Portugal, maar ik denk dat ze ook wel vanaf Belgie transporteren. Je kunt gewoon in het engels mailen/bellen en ze houden zich prima aan de afspraken.
Hallo Karina ,
Wij hebben het gedaan via een transport bedrijf Wij betaalde 200 per Europalet (90-120)
Je moet dan zelf zorgen dat alles klaar staat en zij halen het op en brengen het waar het moet zijn duurt ongeveer 5 werkdagen ik wil je het transport bedrijf wel door geven .Laat het mij weten
Hello, lees zo de forums door en kwam jullie bericht tegen, hardstikke bedankt voor de tip.
Met vriendelijke groet,
Hoi Leuk dat je ook naar Portugal komt wat ga je doen als ik zo vrij mag wezen,En natuurlijk wil ik je het adres geven het is Transportbedrijf LusoCargo te Waalwijk dit is een transport bedrijf wat op Portugal rijdt en heeft hier ook een vestiging Het is ons zeer goed bevallen Maar je moet je palletten wel goed inpakken wij hebben het gedaan met plasticfolie
Sucses