vergezel gezocht voor avontuurlijke reis

Hallo ik ben Jim Feij 20 jaar en woonachtend in Maasticht. Op het moment studeer ik maar gaat niet zo heel lekker. Vorig jaar heb ik voor 5 maanden op het canarische eiland Fuerteventura gewoont en wonen in het buitenland is mij erg goed bevallen. Ik wil alleen meer zien van de wereld.

Wie zoek ik: ik zoek een leuke Reisparnter die ook graag naar australie wil en deze reis net als ik niet teveel wil plannen. Mag zowel een man als een vrouw zijn zolang het maar klikt.

Dus wil jij net als ik voor een tijd naar australie en doe je dit ook liever samen dan alleen reageer dan en misschien tot Australie.

Groetjes Jim

Hoi Jim,

Ik kopiëer mijn bericht die ik op dit forum heb staan even hieronder. Dat lijkt me net zo makkelijk. Misschien liggen we wel op 1 lijn en kunnen we samen een leuk avontuur in australie beleven.

Rond augustus/september 2009 (dit kan eventueel ook iets later, maar niet eerder) ben ik van plan om voor minimaal 6 maanden naar Australië te gaan en daar te gaan werken en reizen. Hoe lang het precies wordt hangt af hoe goed het bevalt. Ik wil het niet langer maken dan een jaar. Graag zou ik niet alleen reizen en zoek ik dus een reisgenoot. Kort samengevat om de volgende redenen:

  1. Met z’n tweeën is het een stuk gezelliger dan alleen.
  2. Je kan je laten inspireren door de interesses en ideeën van de ander.
  3. Financieel heeft het ook verschillende voordelen.

Mijn idee is als volgt (maar ik sta altijd open voor andere ideeën):
Naar Sidney vliegen en daar de reis beginnen. Ik zou daar een auto willen kopen en hiermee half Australië door willen rijden. Langs de kust naar boven of onder, dan door het midden van Australië naar boven of onder en langs de kust weer terug naar Sidney.

Ik ben iemand die erg van de natuur houd en minder interesse heeft voor de culturele dingen (zoals steden bezichtigen). Ik wil graag wat actieve dingen ondernemen zoals: leren surfen, skydiving, bergbeklimmen, etc. Wat het precies allemaal wordt staat nog helemaal open.

Dan nog even kort iets over mezelf. Ik ben 24 en in juni ben ik afgestudeerd (HBO vrijetijdsmanagement). Voordat ik ga werken wil ik nog wat van de wereld zien en Australië heeft me altijd getrokken. Deze passie wil ik nu waar gaan maken en niets dat me tegen gaat houden.

Gr, Bart