Verblijf in bangkok zelf!

Hoi Allemaal,

Wie kan mij vertellen welk hotel/hostel aan te raden is in/bij bangkok?

Ik ga samen met een vriendin, echter komt zij vanuit sydney en is er een dag eerder dan dat ik aankom.

Zij moet dus alleen vanaf het vliegveld (BBK) naar een hotel/hostel en ik ook. Ik vind dit persoonlijk best spannend. Ik word echt geen wijs uit het vele aanbod op internet… Het mag best wat luxe zijn aangezien we beiden net een reis achter de kiezen hebben.

Wie o wie kan mij aan exacte namen/adressen helpen?

Groetjes Anita

Ik ben zelf met een groepsreis in Grand Princess China geweest, maar dat is misschien aan de dure kant voor jullie. Wel prima gelegen, je loopt zo China town in en naar de rivier.

Hey,

Wij verbleven in Navalai River Resort en dat was prima! Het was ideaal gelegen, dichtbij een pier waar de taxi bootjes passeerden richting Grand Palace, Wat Arun etc…

Roel

Zelf heb ik al een paar keer overnacht in het Royal hotel niet ver van de backpackers wijk Kao San road.
1/ het is een rustige hotel met veel mogelijkheden (zie link) http://www.agoda.nl/asia/thailand/bangkok/royal_hotel.html
2/prijs valt goed mee,alsook het ontbijt.(heb 1150bath betaald+ ontbijt inbegrepen)
3/Op de plaats waar het hotel is gelegen stoppen verschillende bussen om je te vervoeren naar alle bestemmingen in Bangkok.
4/Tal van bezienswaardigheden zoals de Wat Phra Kaeo (de Tempel van de Smaragden Boeddha), het Grand Palace en de nabij gelegen Wat Pho en Wat Arun (Tempel van de Dageraad) zijn niet veraf van het hotel gelegen wat ook een pluspunt is!

Het Royal Princess Larn Luang is een erg prettig en mooi hotel, Superior Room voor 1850 Baht per nacht inclusief ontbijt. Krijgt toch wel een kleine 4-sterren van mij…

Wil je iets goedkoper, dan is het Trang Hotel een goede keus. Dichterbij Khaosan Road en diverse bezienswaardigheden, Superior Room voor 1450 Baht per nacht inclusief ontbijt.

Je kan me altijd even een berichtje sturen als je meer info wilt hebben…

Ramada Resort-> Alsof je even niet in bangkok zit als je aan het zwembad zit en goede prijs/kwaliteitsverhouding

In het leuke China Town, met volop eettentjes op straat 's avonds. En niet zoveel toeristen.

ik verblijf meestal in Lamphu house, klein netjes rustig en “naast” kao sarn road, het is mischien niet de “luxe” die je zoekt, prijzen vanaf 420 bath voor een fan room vanaf 650 bath voor een double airco room
http://www.lamphuhouse.com/default.htm