verblijf geregeld! 3 dames gezocht!!

**Hallo Dames!

Wil jij volgend jaar (2016) een superleuke vakantie in Griekenland?? Lees dan verder!

Ik ben opzoek naar 3 dames, tussen de 20 en 40 jaar, die samen met mij in ons vakantiehuisje op het griekse eiland, Kefalonia, wil verblijven.
Het enige wat je hoeft te betalen (exclusief je leefgeld) is een retour vlucht voor 2 weken naar athene, +/- 200 euro voor de maand augustus
(augustus is een wat duurdere maand voor retourvluchten) de kosten voor de boot van de haven naar kefalonia +/- 25 euro
en de kosten die we door 3 delen voor een huurauto voor 2 weken. Dit zal rond de 50 euro zijn p.p.
Schrik niet van dit bedrag want Een vakantie in kefalonia voor 2 weken in augustus kost al gauw zo rond de 1000 euro dus dit is een koopje!

Wat is het doel van deze vakantie?

Hoe leuk lijkt het jou niet om een leuke vriendschap op te bouwen met 4 totaal wild vreemden??
Genieten van azuurblauwe zee, leuke terrasjes, mooie bezienswaardigheden, heerlijk eten en vooral veel gezelligheid.
Kortom genoeg te beleven dus! Het is juist extra spannend om met mensen op vakantie te gaan die elkaar totaal niet kennen.
Je weet niet wat je te wachten staat…Hou je van een babbel of ben je juist rustig, het maakt allemaal niet uit!
Zolang jij een positieve instelling hebt, komt het helemaal goed!

Verblijf:

Wij hebben een heel lief huisje, met uitzicht op zee midden op een heuvel vlakbij het dorp Lixouri.
Het huis is omringd met een moestuin vol met aardappels, tomaat,meloenen, komkommer, perziken, heerlijke verse vijgen, citroenen en niet te vergeten druiven!
Het huis heeft 3 slaapkamers, airco, klein keukentje, badkamertje en toilet. Ook is er een mogelijkheid om buiten te douchen.
S’ochtends zit je heerlijk op de achterplaats i.v.m te felle zon op de voorplaats, te genieten van een bak koffie en een heerlijk ontbijt.
In de namiddag kun je heerlijk uitrusten op de voorplaats met een wijntje en een lekkere griekse salade. Klinkt goed toch?

reisprogramma:

Bij genoeg aanmeldingen bespreken we natuurlijk met elkaar wat we allemaal gaan doen op het eiland. Hier volgt alleen de start van de reis:
Bij de eerste dag vliegen we met z’n 4en naar athene. Bij aankomst halen wij ten eerste de huurauto op.
Ten tweede rijden we naar het griekse dorpje op het vaste land, Elefsis, naar de woning van mijn griekse vader. Mijn vader zal ons verwelkomen
met een drankje en wat griekse hapjes. Wij zullen daar 1 nacht verblijven in ons eigen appartement op de bovenverdieping.
Dag 2 zullen wij vertrekken naar de griekse haven Kilinni om daar de boot te pakken naar Kefalonia. DE reis naar KIlinni duurt ongeveer 3 uur.
Bij aankomst rijden we door de prachtige natuur van Kefalonia door naar ons verblijf.
En verder…vakantie kan beginnen!!

Zeg nou zelf, dit klinkt toch hartstikke leuk?? Meld je dan aan op ellikaterina@live.nl.
Bij wederzijds interesse wordt er een afspraak gemaakt om kennis te maken!

Wie weet tot ziens!

liefs van Elli
**