Venetie

Wij willen volgend jaar augustus/ september gaan trouwen in Venetie. Nu hebben we van verschillende mensen gehoord dat het in de zomer gigantisch stinkt. Omdat we onze mooiste dag niet door stank willen laten leiden, zitten we te denken om te schuiven met de datum.

Wie weet in welke periode de stank er is en hoe erg dit is?

hoi hoi, wat super dat jullie daar gaan trouwen!Ik ben in Venetie geweest in de zomer en mij is het niet opgevallen dta het daar erg stinkt. Het ruikt natuurlijk niet overal even fris maar dat is te vergelijken met iedere stad/dorp die je in het buitenland bezoekt met warm weer. Wat mij betreft is het niet extreem… Jullie zullen het er zeker anar jullie zin hebben!Ik wens jullie in ieder geval heel veel geluk en veel plezier in Venetie! :smiley: Groetjes, Sanne

Ik ben ook in venetië geweest en dat was ook in de zomer maanden.
Ook mij is niks opgevallen van stank.
Heel veel plezier op jullie dag daarzo.

CiaoOoO!

Ik ben ook vorig jaar zomer in Venetie geweest :smiley: , en ik moet zeggen dat ik totaal niks heb geroken! Mij is dat ook worden gezegd van die stank, maar dat is 100% meegevallen.
In ieder geval…tanti auguri!! En een hele mooie dag toegewenst! :smiley:

Yolanda

Ciao!

Ik ben net terug vanuit italië en heb Venetië ook bezocht: erg mooi en romantisch en van stank heb ik niks gemerkt!

Maar van horen zeggen kan het er in de zomermaanden inderdaad wel stinken als het een droge zomer is…

In ieder geval een hele mooie dag toegewenst!

Groetjes!

Wij zijn nu drie keer in Venetië geweest en hebben nooit iets van stank gemerkt.
Veel geluk!

hoi hoi. Hier ben ik nog even. Onverwachts ben ik dit jaar ook weer naar Venetie geweest. Omdat ik al eerder op jullie berichtje heb gereageerd ehb ik er eens op gelet. Ik kan je u verzekeren dat eht echt reuze meevalt. In sommige smalle straatjes ruikt het soms niet heel ‘fris’ maar het zou me neit zijn opgevallen als ik er niet opgelet heb. Ik vind het nog steeds een superstad en heb al bedacht dat ik er later ook wel zou willen trouwen (ben nu pas 16 dus duurt denk k nog ff…Eerst maar s n bruidegom vinden hahaha :stuck_out_tongue: ) Veel geluk nogmaals. Groetjes, Sanne

oja, en als je het leuk vind om recente foto’s te zien, mot je maar even mailen. De foto’s zijn nu precies een week geleden gemaakt. Mijn emailadres is sannewunderink@hotmail.com