Ik ben van plan om samen met mijn zwager (50) in januari richting Maleisie, evt Indonesie te reizen. Het voornemen is om een 4-tal weken door het land te reizen. Vliegtickets zijn spotgoedkoop, retourtje London - Kuala Lumpur ong. 375 euro. Misschien kunnen we wel een leuke groep samenstellen. Laat de ideeen maar komen.
Ik heb evt.wel belangstelling om met jullie op reis te gaan in jan.
In febr. ben ik mee geweest met een single rondreis Java/Bali en heb een mooie vakantie gehad met een leuke groep mensen. Nadeel vind ik bij georganiseerde rondreizen dat er vaak een strak programma is, s’morgens half zeven de koffer klaar zetten,zeven uur vertrekken en s’avonds zeven uur op de volgende bestemming,eten even een borrel en dan naar bed en de andere dag wéér, erg vermoeiend.
Daarom zit ik op deze site om een reis partner[s] te zoeken zodat we in vrijheid kunnen reizen.
Met een kleinere groepje mensen kunnen we zelf meer het programma bepalen en lijkt me leuker.
Ik ben flexibel en hou van gezelligheid
Lijkt het jullie ook leuk dat ik misschien mee ga, het moet natuurlijk goed klikken tussen ons,
dan kunnen we elkaar misschien eens ontmoeten.
Helemaal mee eens, ook wij houden niet van strakke schema’s. Helemaal ons ding om lekker ontspannen een vakantie te beleven, per slot van rekening; daar is vakantie gewoon voor bedoeld, niet dan?
Je kan ook een mailtje naar mijn prive-adres mailen voor verder kontakt, een terrasje of zo op zijn tijd om elkaar wat beter te leren kennen is ook leuk.