Ow…Euh, ja is paar jaar terug, toen ben ik ze es tegengekomen op het internet toen ik ging surfen voor animatiewerk, voor ik bij Double A terecht kwam. En toen dacht ik daarna, na die zomer, ik zoek die lui van Canvascamp ofzo nog es op. Werd toen uiteindelijk Eurocamp maar goed.
Euh, geen idee, solly! Canvas, Canvascamp, Camp Canvas, het woord Canvas staat me iig nog bij!
Oh echt, ja tis alweer twee jaar geleden ofzo, meer denk ik, drie zelfs.
Nopes, moet je niet doen, ik heb ook gezegd: schoonmaken, NOOIT MEER!
Vorig jaar zomer op een bungalowpark animatie gedaan tien weken, boel stond midden in het seizoen effe op springen met personeelstekort voor de schoonmaak. Uurloon van 15 euro aangeboden gekregen en geweigerd, al ontploft het hele bedrijf, ik maak NOOIT meer schoon.
Gheghe, Eurocamp heeft me toch nog een wijze les meegegeven
Ik kan via Vacansoleil in de horeca werken op een camping in west-frankrijk Talmont. Is iemand hier wel eens geweest?
En nog even een vraagje…als je nu nog bij selectcamp solliciteert…kan dat nog voor aankomend zomerseizoen en hoe is daar de verdere sollicitatieprocedure?
het houdt niet alleen op voor mensen die beperkt Frans spreken, maar ook voor mensen die een goede kennis hebben van de taal, maar waarvan de uitspraak niet als een Francaise klinkt…gromm
Wij zoeken nog een Frans/Nederlands/Engels sprekende receptionist(e) voor het zomerseizoen, op onze camping in de Franse Bourgogne.
Graag reacties op info@rivesdusoleil.com
Ik woon reeds 15 jaar in 't zuiden en ken hier zo het één en het ander . . . o jullie even op weg te helpen, kijk even op de website van de A.N.P.E. , daar vindt je alle jobs die er te krijgen zijn en ze worden dagelijks nagezien !
Je klikt gewoon in de homepage op " candidat " daarna kies je in het middelste raampje de streek: bv. Languedoc en in het onderste (3è) raampje kies je 1 semaine.
Veel plezier ermee en Bonne chance
Anoush, zou je eens willen zeggen wat voor ‘voorkennis’ je moet hebben? En hoe lang moet het verblijf minimum zijn? Ik heb wel twee maanden vakantie, maar een tweede zit, zit er altijd in…
Een leuk idee is om bij Double-A te solliciteren. Zij bemiddelen tussen Franse campings en Nederlandse jongeren die in de zomer in Frankrijk willen werken. Ze zijn gevestigd in Delft en doen een hele hoop voor je: van het zoeken naar een geschikte camping, een leuk en gezellig trainingsweekend, en belangrijk, assistantie tijdens het seizoen… want het vinden van een leuke camping is nog niet zo makkelijk…