Ik ga ff csi kijken hoor. Beginnen jullie maar vast met de rondtour in Istanbul, dan stap ik straks wel weer op. En dan partyyyy!
en ik wil een borrel!! Rien zei dat in Istanbul leuke mannen wonen, maar ik zie niets
Nee ik heb ook nog niet veel soeps gezien hahaha
Maar ik heb een verrekijker mee dus kan het van wat dichterbij bekijken ![]()
Heeee een mooie kerel(op csi is ook mijn kijk uurtje op dinsdag!) en hij knipoogt, ik ben ff een uurtje met hem weg hihihi
oooooooo temptation vanavond ! Wat is er allemaal gebeurd ?
ben even desperate housewives aan et kijken
Kijk daar loopt een lekkere kerel!! Oew jammie ik ga even achter hem aan ![]()
ik ben even strijken ga straks weer mee
Waar is iedereen ???
Oke, als iedereen dan toch even weg is, ga ik even proberen, deze PC af te koppelen, want morgen wordt mijn nieuwe aangesloten.
Veel plezier nog vanavond en tot laterzzzzzzzz.
Groetjes, Roanna (PS: De wijn zet ik wel even koel)
O jee, had zeker Turkse tijd in m’n hoofd
Heb ff m’n eigen tapijtje ingestraald en zit nu op Atatuk airport…WAAR ZIJN JULLIE ??? ![]()
Ik kom net aan op Ataturk… Waar zit je???
x
kom,ik zit nog ff buiten bij uitgang2, heb jij verder al iemand gezien (afgezien van al die knappe stukken hier)?
Ik kom eraan Von!!! Nee ze zijn geloof ik allemaal even naar de Turkse tv aan het kijken… Maar goed zullen wij alvast het nachtleven onveilig gaan maken ;)?
ok laten we beginnen in het Turk Evi in Taksim (wijk in Istanbul), erg gezellig allemaal Turken net als wij
kunnen we meteen die vredesnargile even doen :laugh:
Mag ik ook nog mee of ben ik te laat ? Moet ik een tweede tapijt inlassen ? ![]()
Sev, schat tuurlijk mag je mee!!
@Von: i know istanbul ;)…Ik vind alles prima hoor! Als er maar lekkere mannen zijn!!!
x
Ok, ik sta al klaar, anders ga ik wel morgen mee ! Jullie zijn nu al in Istanbul…
Welnee ik haal je wel ff met von!!
**Zo ik ga ook weer verder met de tour, waar zijn jullie ergens dan kom ik ook die kant op. Lekker de boel op stelten zetten! **