Vanaf Oktober paar maandjes werken/wonen in het buitenland. Paarden/sport/bar etc

Hoi,

Na afgelopen winter een mooie tijd in het buitenland gehad te hebben wil ik (V,28) nu weer de winter weg (vanaf oktober).
Wat ik precies wil gaan doen ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb veel ervaring in het werken met paarden en daarom lijkt het
werken op een ranch of bijvoorbeeld het begeleiden van buitenritten me mooi. Aangezien ik ook gediplomeerd ben in de fitness zou iets
in die richting ook kunnen. Achter de bar bij een strandtent, iets met surfen het lijkt me allemaal leuk. Het liefste ga ik naar een land waar het warm is in de winter. Zelf heb ik al wat gezocht online maar kan zo nog niets vinden dus vandaar deze oproep; wie weet er wat? Bvd

Hoi,

Wij verzorgen stages in Maleisië en bij één van de recreatieparken waar wij mee samenwerken, is het ook mogelijk voor niet-studenten om er tijdelijk te werken. Je krijgt geen salaris, maar wel woonruimte en een maandelijkse stagevergoeding waarvan je goed rond kan komen in Maleisië.

Mocht Maleisië je aanspreken, neem dan even contact met ons op voor meer informatie: info@stageinazie.com

Groet,
Sophia

Stage in Azië
www.stageinazie.com

Hoi Sophia,

Ik kan je geen werk aanbieden, maar wel een leuke plaats om vrijwilligerswerk te doen: oyelena.wordpress.com
Voorlopig werken we enkel met vrijwilligers die op het project met de kinderen zelf werken.
We hebben echter ook 4 paarden, (Caballos Peruanos de Paso) We zouden hierbij hulp kunnen gebruiken. Ook een combinatie van het project en de paarden is mogelijk. We willen met de kinderen ook met de paarden therapie aanbieden. Op onze website casalenaperu.com kan je de paarden bewonderen. Twee zijn er drachtig, eentje is voor oktober uitgerekend. Dus ook met het veulentje zal je kunnen werken.
Het is hier altijd mooi weer, in februari begint het regenseizoen voor 3 maanden, maar zelfs dan is het overag warm en regent het voornamelijk s avonds.

Als je geinteresseerd bent dan stuur ik je alle informatie op!

Groetjes,
Stefanie