vanaf Februari backpacken in Zuid Oost Azie

Hallo iedereen,

Mijn naam is Mark Spijker. Ik ben 24 jaar en woon in Nijmegen. Een paar maanden ben ik afgestudeerd en omdat ik het niet zag zitten om meteen te gaan werken tot mijn 65e en graag wat van de wereld wil gaan zien besloot ik om er een paar maanden tussenuit te gaan .

Vanaf 11 december tot eind januari werk ik mee aan een ontwikkelingsproject in de buurt van Kuala Lumpur en hierna wil ik gaan backpacken. Begin februari wil ik mijn backpackavontuur gaan beginnen op Borneo waar ik oa. Mount Kinabalu wil beklimmen en natuurlijk de regenwouden/natuur wil bekijken. Misschien dat ik zelfs mijn Padi hier wil halen omdat ik las dat je hier ongelofelijk mooi kan duiken. Daarna wil ik rond midden Februari de route Vietnam, Laos, Cambodja en ten slotte Thailand gaan doen tot ongeveer eind April.

Nu vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn die rond deze periode (ongeveer) dezelfde route willen gaan afleggen of rond eind Januari/begin Februari ook van plan zijn om Borneo te bezoeken. Misschien kunnen we een gedeelte van de reis samen afleggen of wanneer het klikt een langere tijd samen reizen. Heel flexibel dus;)

Mocht je rond deze periode in de buurt zijn en ben je op zoek naar een reisgenootje, let me know:)