Ik vraag me af hoeveel van mijn reis door Argentinie ik al van te voren moet vast leggen… zoals de hostel en andere dingen evt.
Ik kom op 2 januari aan in buenos Aires… daar wil ik wel alvast een hostel voor boeken…
maar voor de rest wil ik eigenlijk vrij zijn om te kunnen doen wat ik wil en waar ik zin in heb op dat moment… maar nu vraag ik me af of dat wel kan of dat alles dan al volgeboekt is…
Je zit precies in het hoogseizoen, waarbij Buenos Aires leegloopt en iedereen naar de toeristisch oorden trekt. Dus mocht je naar El Calafate, Iguazú of Bariloche willen bijvoorbeeld, dan lijkt het me zeker zinvol dit vooraf te plannen. Zeker als je gebruik wil maken van binnenlandse vluchten…
Tja, persoonlijk zou ik zeggen: nu! Maar dat komt ook omdat wij vaak met dezelfde hotels werken waar we tevreden over zijn, en dus dáár nieuwe klanten ook weer willen onderbrengen. Ik loop nu al herhaaldelijk tegen beschikbaarheid-problemen aan voor klanten. In een stad als El Calafate of Bariloche heb je aan de andere kant wel weer 1001 mogelijkheden om te overnachten, dus je zal altijd wel iets vinden. Maar of dat dan ook aan je verwachten voldoet is weer de vraag
Sowieso zou ik vluchten nu boeken, want de goedkopere klasses zijn al redelijk vol. Plus dat je nu in ieder geval zeker weet dat je een mooie prijs hebt ivm de euro-koers tov dollar/peso.