Van Sri Lanka naar India met boot

Ik ga over een maandje op reis naar Sri Lanka en wil aan het einde van de reis een overtocht naar India maken. Nu heb ik ergens gehoord dat er een bootverbinding is tussen Sri Lanka en India. Heeft iemand een idee of deze verbinding nog steeds bestaat?? Ik hoor namelijk ook verhalen dat er al heel lang geen boten meer varen tussen deze twee landen.

Hoop dat jullie hier meer info over hebben :wink:

Hallo,

De tweede versie is, helaas, de juiste. Is al sinds 1984 niet meer door de burgeroorlog.
Nu die voorbij is wordt ‘hard’ gewerkt aan heropenen, 2 routes zelfs (Mannar en Colombo), maar geloof pas dat het klaar is als ze écht open zijn. Misschien later dit jaar, misschien 2011. Lanka is al vrij bureaucratisch en India nog meer :wub: Tot dat moment gewoon vliegen, kost ook weinig, bijv. naar Chennai voor minder dan USD 75 enkeltje.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Je hebt het over goedkope tickets. Via welke sites boek je die?
Heb wel even op kingfisher gekeken. Kom dan alsnog op 130 euro pp uit… Jij betere ideeën?
Groetjes!

De prijs die je ziet is vermoedelijk voor retour, enkel moet veel lager zijn.

Air India express is meestal de prijsstunter op die route.

De boot moet ergens februari-maart weer gaan varen, I’ll believe it when I see it :beef:

<Erik> & [Sandya]

1 like

Ik heb mijn ticket van Sri Lanka naar India geboekt via www.goleif.nl
Ik vloog met JetLite (Indiase Maatschappij) van Colombo naar Delhi met een tussenstop van 1 uur in Chennai. Ik betaalde €100 voor een vlucht van bijna 4 uurtjes dus ik vind dat heel netjes! Ik heb toen der tijd echt heel internet afgezocht en dit was echt het goedkoopste wat ik kon vinden. Je zou ook op de site van JetLite kunnen kijken maar dat lukte bij mij niet echt!