hoi allemaal,
Ik ben Nick, 22 jaar nu nog master student en ben op dit moment bezig met mijn afstudeerstage in Perth eind juli 2014 ben ik dan officieel klaar met mijn studie.
aangezien ik er dan 6 maand heb gezeten en voordat ik echt moet gaan werken is de planning om nog 6 maand rond te reizen door Australië.
ben op zoek naar iemand die ook zin heeft om rond deze tijd van af Perth te vertrekken naar een nader te bepalen bestemming.
Ik ben een avontuurlijk in gesteld type die houd van kamperen, wandelen en actief bezig zijn.
op dit moment is mijn “grote plan” hier in Perth een auto te kopen deze uit te rusten met een tent en wat aanvullend kampeer materiaal.
dit zodat je kunt overnachten waar je wilt of op campings om zo nodig de kosten wat te kunnen drukken en je op de mooiste plekjes komt.
Ben je iemand (m/v) die ook avontuurlijk is ingesteld opzoek naar een reisgenoot om rond deze tijd vanuit Perth de rest van Australië wilt gaan verkennen stuur me dan een berichtje.
Nick
mocht je nu toevallig die ene persoon zijn die ook de beschikking heeft tot een volledig motor rijbewijs en denkt Australië verkennen op de motor lijkt me wel een goed idee is dat ook een optie.