Ik ben naar Perth verhuist

Zijn er nog leuke jonge gezellige mensen die naar Perth, Western Australie afreizen binnenkort?? Ik zou je graag Perth willen laten zien. Ik ben bij mijn verloofde in Australie gaan wonen, maar mag nog niet werken ivm met de visa. Ik ben Daphne en 31 jaar en kom oorspronkelijk uit Amsterdam. Perth is even heel wat anders maar er is zoveel moois te zien!!! Stuur me een berichtje en misschien tot snel.
:NETHERLAN :AUSTRALIA :CZECHREPU

Hey Enjoymore,

Wat leuk dat je in Perth bent gaan wonen. Dat is een hele stap…

Ik vertrek in oktober richting Australië, maar ik weet nog niet zeker of ik ook Perth aan ga doen. Ik wil namelijk beginnen aan de oost kust. En naar Perth rijden is dan een aardig eindje.

Maar ik wil in totaal een jaar blijven, dus misschien dat ik nog eens in de buurt ben.

In ieder geval, ik vind het een leuk gebaar. Geniet ervan in Australië!

Gr. Mike

Nou veel plezier in ieder geval, oost kust is fantastisch!!! Ik hoop tegen die tijd wel te mogen werken maar laat het even weten als je in de buurt bent. Succes met alle voorbereidingen!! Groetjes Daphne

Heeey Daphne,

Leuk dat je bent geimigreerd :slight_smile: Als ik de kans krijg doe ik het ook :wink:

Ik ga begin Augustus een jaar rondreizen in Australie, Perth staat wel op mijn lijstje! Hopelijk met goede adviesen van jou wat ik wel en niet moet gaan bezichtigen.

Groetjes, Peter

De wereld is als een boek,
en wie niet reist, leest maar 1 bladzijde!

Hey,

Ik ben Tim, ga in oktober naar Nieuw-Zeeland en zal ongeveer in januari via Nieuw-Zeeland aankomen in Sidney om dan misschien een maand later in Perth te zijn,
Waar zit je ergens, kan ik dan nog met u contact opnemen.
Hopelijk tot dan

Groetjes Tim