Ola! Ik ben Annemiek, 19 jaar en vlieg 26 augustus naar Perth.
Vorig jaar ben ik ook 3 maanden in Australië en Nieuw Zeeland geweest, en wilde zo snel mogelijk terug… Klinkt vast bekend in de oren.
Ik ga voor onbepaalde tijd op reis, heb geen retourticket & geen duidelijk plan. Heb wel een WHV dus ga zeker ook werken.
Omschrijf mezelf als gezellig, spontaan, sociaal & heb sarcastische humor.
hoor graag wanneer er dames & heren rond deze tijd naar/in Perth gaan/zijn!
In ieder geval bedankt voor het lezen van dit bericht!
:chin:
Ik vlieg 11 september naar Perth. Ik heb ook een WHV en ga dus ook werken… Ik heb al wel een beetje een plan en een route al een beetje vast liggen. Zie forum die er pas opgezet is…
In welke richting zou jij willen gaan rondtrekken dan?
Okee. Ja nou ik ben t/m eind oktober in Perth. Ga daarna door naar Adelaide. Volgens mij begin november … Hoelang wil je in Perth blijven dan? Daar al idee van?
Ik wilde wel langer in Perth blijven… maar zou eventueel samen naar Adelaide kunnen reizen, dan reis ik vanuit daar naar Port Lincoln om met haaien te duiken, en ga dan gewoon weer terug naar Perth! Maar dat bekijk ik echt pas als ik in Perth ben aangekomen… is pas over ruim een half jaar!
Ik.zit momenteel in Perth. Ik werk hier en ik.ben van plan om to december te blijven. Daarna ga k waarschijnlijk een paar weken naar Thailand en Indonesie.
En.dan kom ik eerst weer terug naar Perth.
Misschien is het leuk om eens af te spreken.