Van Nederland naar Kaapstad in 2de helft 2016

Hoi,

Wij plannen om vanaf eind juli 2016 de uitdagende trip van Nederland naar Kaapstad aan te gaan en daar 6 maanden voor uit te trekken.
Als voertuig zullen wij onze Milady Landy gebruiken.
Ik ben benieuwd of er meer reizigers in deze periode de route naar het zuiden zullen nemen en of we daarmee (gedeeltelijk) samen kunnen reizen.

Hoi Gert Jan,

Wij hebben deze reis zelf ondernomen zo’n 2 jaar geleden.
We kunnen dus echter niet meereizen :slight_smile: maar mocht je enige info willen, neem gerust een kijkje op onze website
http://www.waarisworteltje.be (nog steeds aan het updaten helaas)

Na Afrika zijn we naar Australië vertrokken en daar zitten we momenteel.
Helaas door de strikte regulering van Australië, konden we onze wagen jammer genoeg niet meenemen en staat zij momenteel bij een vriend van ons in Zuid-Afrika.

Mocht je dus van plan veranderen en van Zuid-Afrika naar Nederland willen reizen, onze wagen doet het graag voor jullie! :slight_smile:
(Daar van Afrika naar Europa momenteel ook gemakkelijker is dan van Europa naar Afrika lees ik op alle forums)

Interesse, stuur ons gerust een mailtje via de website!

Groetjes,
Camerilla

Hoi,

Wij gaan ook volgend jaar, alleen veel lager tempo dan jullie.
We denken voor Africa minimaal 2 jaar nodig te hebben.

Veel plezier met de voorbereiding.

Arend

Hallo Camerilla,
Dankjewel voor je reactie, ik heb met interesse jullie site bekeken en van jullie avonturen genoten.
Onze route zal gezien de huidige situatie in Afrika langs de westkust gaan, dat wil zeggen als de gezondheids- (ebola) en veiligheidssituatie het toelaat.

• Updated - - -

Hallo Arend,
Leuk om te horen dat jullie ook gaan, hebben jullie al een route op het oog en wanneer vertrekken jullie.
Wij gaan via de westkust en we vertrekken eind juli 2016.
Wie weet ontmoeten we elkaar onderweg?