hey
is er iemand die hier meer over weet of die dit al gelukt is?
een paar reisverslagen tegengekomen waar ze spraken van de mogelijkheid maar tot heden nog niemand gevonden die dit effectief heeft gedaan.
groet johan
hey
is er iemand die hier meer over weet of die dit al gelukt is?
een paar reisverslagen tegengekomen waar ze spraken van de mogelijkheid maar tot heden nog niemand gevonden die dit effectief heeft gedaan.
groet johan
Het is erg moeilijk. Tenzij je vliegt. Wij hebben het vorig jaar ook geprobeerd maar na negatieve berichten op het internet niet gedaan.
Het schijnt zo te zijn dat het over land wel mogelijk is maar de ene keer laten ze wel toeristen door en de andere keer niet. Dus ja kies je voor dat risico?
Wil je naar myanmar? Dan raad ik aan het vliegtuig te pakken. Het schijnt wel heel erg mooi te zijn.
volgens mij moet je dit toch echt vliegend gaan doen.
hier zijn de grensovergangen die open zijn :
bedankt voor de info maar heb visum voor thailand in orde gekregen dus moet nt over grens van myanmar naar laos, gelukkig!
heb wel nog wat meer info gevonden voor eventuele durvers
onwaarschijnlijke optie:
bestaande grensposten maar kleine kans dat je door mag als toerist.
http://www.flickr.com/photos/sfogm/2826424738/
groet johan
laat je hier nog even weten hoe het afgelopen is ?
succes hiermee.
en geniet van je reis en van laos
[quote=“Johani, post:4, topic:60948”]
heb wel nog wat meer info gevonden voor eventuele durvers
onwaarschijnlijke optie:
Nu ik dit lees-dat is dus NIET de direkte grens Lao-Myanmar=Burma.
Is heel gewoon de al jaren+jaren bestaande shortcut door noord-Thailand-via MaeSot-Chiang Rai-Chiang Khong/Huay Xay. Niks nieuws-en totaal niet big adventure. Als NL/EU/BE krijg je dan gewoon 15 dagen by land entry permit voor Thaild gestempeld-niks visa etc nodig.
Trickiest is de uitreis Burma-dan moet je nog steeds vliegen ri. KengTung en duur permit voor uitreis regelen-vliegen met AirAisa RGN->BKK komt stukken goedkoper uit!