Van Marmaris Naar Side

van de zomer ga ik 2 maanden in side werken. ik heb er echt super veel zin in, maar denk wel dat ik mijn moeder en mn broer heeel erg ga missen.
mijn broer is in de periode dat ik in side ben in marmaris. hij wil natuurlijk best langskomen :smiley: maar side en marmaris liggen nogal een stuk bij elkaar vandaan.
weet iemand misschien om hoeveel kilometer het gaat, en hoelang je hier ongeveer op rijdt?

alvast bedankt

liefs,

filiz

ehhhhh, erg lang??? :stuck_out_tongue:

nee geen idee, maar toch wel een flink aantal uur

Het is mogelijk van Side naar Maramris te komen of omgekeerd, maar het is inderdaad en lange en vermoeiende rit door de bergen.
zoals velen weten, woon ik in Kusadasi en heb ook een bijkantoor in side, dus we doen het regelmatig op en neer. Het is ongeveer 7 tot 8 uur rijden.Soms langer ,naargelang het verkeer en de wegenwerken voor het ogenblik onderweg. Zo van Marmaris is het zeker ook 6 uur rijden,want om op de weg te raken richting Antalya vanuit Marmaris doe je er ook er ook een lange tijd over. Vooral door de bergen.Maar als je in Antalya bent moet je nog eens zo een 5O km bijtellen tot Side.De kilometers afstand valt mee, maar je kan niet snel doorrijden.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

bedankt voor de informatie.

groetjes

filiz