Van Maleisie naar Vietnam vliegen

Hey,

Ik ga ong. een maand door west Maleisie reizen en dan wil ik doorvliegen naar Vietnam. In west Maleisie zijn er heel wat vliegvelden en ik vroeg mij af of iemand een idee had vanuit welk vliegveld het slimst (goedkoopst) is om naar vietnam te vliegen.
Ook vroeg ik me af of een vliegticket ter plekke makkelijk te regelen is. Ik wil namelijk pas een ticket boeken als ik in Maleisie ben en niet al van tevoren, alleen weet ik niet precies hoe ik dat het beste kan aanpakken. Dus als iemand info/tips heeft, graag! :slight_smile:

groetjes

de luchthaven van kualalumpur is de thuis haven van air asia een prima lowcost vliegmaatschappij in azie en met hun kan je goed en goedkoop vliegen ook van kualalumpur naar vietnam je kan dit ticket makkelijk ter plaatse regelen door een reisbureautje in te stappen of het via internet te doen
het is vaak zo dat hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het is maar het verschil is vaak maar een paar tientjes en daarvoor heb je wel veel vrijheid terug en het gevoel van vrijheid is voor mij altijd belangrijk

groet dirk :chin:

1 like

kijk gewoon eens op de site van AirAsia-nu tot 31/1 hebben ze een sale-net voor onze zomervak.
Let op; op KUL zijn de MAIN terminal (MAS, KLM etc.) en HUN=lowcost terminal HEEL VER uit elkaar-dus als je meteen door wil moet je zeer ruim transit time rekenen-bus gaat wel, maar onduidelijk, taxi duurt toch wel 30 min-moet helemaal rondom de airport heen rijden.
Als je van/naar de stad gaat; TREIN naar Main terminal, BUS-ook vanaf Sentral, naar LowCost-elke 10/15 min, erg goedkoop (trein niet)
direkt naar VN gaat enkel vanaf KUL_of evt. SINgapore-met bvb tigerair of jetstar-dat zijn vergelijkbare lowcost prijsbokers. anders als dirk-tot vlak voor vertr KAN de prijs wel behoorlijk oplopen-tot ruim tegen de 150 EUR aan=veels te duur.