Kan iemand mij vertellen of ( over het algemeen) de vluchten van Krabi naar Koh Samui ( met BKK airways bv 74 euro) in de maand juli gauw vol zit of veel duurder wordt vlak voor vertrek?
Als wij richting Krabi/ Khao Sok/ Koh Phang Gna en Phi Phi zouden gaan en op dat moment het erg slecht weer is ( en blijft als we naar vooruitzichten kijken), zouden we evt. met het vliegtuig nog naar Koh Samui kunnen gaan. Had gelezen dat de boottocht van Surat Thani naar Koh Samui vaak erg onstuimig is en heb soms last van zeeziekte, dus op zich zou dan vliegen ook een goede optie zijn voor ons, wanneer we zouden willen uitwijken die richting op vanwege het weer.
Dan kunnen we het ter plekke bekijken en evt. nog op het laatste moment een vlucht boeken naar Koh Samui.
Of is dit niet aan te raden?
Ik weet dat airasia goedkoper is maar zij vliegen volgens mij niet van Krabi op Koh Samui. Daarnaast lijkt mij airasia en BKK airways toch veiliger. En we hebben waarschijnlijk tussen de 20 en 25 kg baggage mee ( Emirates vlucht) dus zullen we toch met airasia meer moeten bijbetalen…