Van hagelslag naar halal

Op NPO 3 is dinsdag 24 november de eerste aflevering te zien geweest van het nieuwe programma van Arie Boomsma. Het heet: van hagelslag naar halal.
Ik heb het programma gezien en ik vind het heel leuk, interessant en leerrijk, maar wat nog mooier is: alle afleveringen zijn opgenomen in Jordanie!!

Het groepje begon in Wadi Rum en met recht zegt Arie Boomsma over deze mooie plek: de mooiste woestijn van de wereld.

Ze zullen in de laatste aflevering eindigen in Amman en ik ben heel nieuwsgierig welke geweldige plekken ze onderweg zullen bezoeken.

Kijken jullie ook?

Bedankt voor de tip!

ik heb het gezien.snap er verder niks van,maar even heerlijk terug zijn in de tijd.ik wil echt nog eens terug naar jordanie!

Natuurlijk kijk ik ook. Altijd leuk om een programma te zien dat ik je ‘achtertuin’ is opgenomen. Inhoudelijk vind ik het programma tot heden nog niet sterk. Wie weet komt dat nog. Ga in ieder geval de volgende aflevering wel kijken. Al was het maar om te genieten van het feit dat mijn thuis, Wadi Rum, mooi in beeld wordt gebracht.
Zonnige groetjes uit Wadi Rum,
Bianca

A.s dinsdag zal alweer de 3e aflevering van ‘hagelslag naar halal’ te zien zijn op NPO 3. In het voorstukje zag ik dat ze naar Petra gaan, kijk er naar uit om daar weer beelden van te zien en ben benieuwd wat de kandidaten ervan vinden.

Ik vind Petra echt waanzinnig mooi!