Hoi allemaal! :dag:
Omdat ik over een paar maanden naar Canada vertrek, heb ik me zojuist aangemeld op dit forum! Dit word mijn eerste reis buiten Europa en ook mijn eerste lange reis. (langste vakantie ooit was twee weken ) de reden? Ik heb nu een tussenjaar en aangezien ik mijn bijbaan kwijt ben (ik werkte bij La Place) leek het mij een mooi moment om voor een paar maanden in het buitenland te gaan werken. Een vriendin van me, die net als mij een tussenjaar heeft, leek het ook wel leuk om naar het buitenland te gaan en dus hebben we besloten om naar Canada te gaan.
Via workaway.info hebben we een leuke b&b gevonden waar we minimaal 6 weken zullen gaan werken. Daarvoor gaan we eerst een paar dagen Vancouver verkennen en eventueel nog naar een ranch om daar een paar weken te werken. We vinden het best spannend, maar hebben er ook héél veel zin in!
Nog wat achtergrond informatie over mij, voor degenen die dat interessant vinden
Ik woon in Friesland, ben 19 jaar en in mijn vrije tijd rijd ik graag paard en dat slokt eigenlijk al heel veel tijd op - aangezien de verzorging van deze viervoeters veel tijd in beslag neemt. Ik doe dit met veel plezier en al bijna mijn hele leven!
In juni heb ik mijn diploma mbo niveau 4 ondernemer/manager recreatiedieren behaald, daarna ben ik aan het werk gegaan en nu zit ik tijdelijk thuis. Al deze extra vrije tijd vul ik met schilderen, tekenen, paardrijden, de reis naar Canada voorbereiden, actief zijn op het paardenforum bokt.nl en lunchen en koffie/cocktails drinken met vriendinnen en nog meer van dat soort dingen. :bier:
Aangezien ik met veel vragen zit over Canada, zal ik nu eens gaan uitzoeken waar ik op dit forum het beste een topic kan plaatsen daarover. Bedankt voor het lezen! :dag: