van Delhi naar Beijing

Hoi allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen, mijn naam is Melissa en ben 28 jaar oud.
Dit jaar heb ik besloten een reis te gaan maken en het is geworden:
30 dagen van Delhi naar Beijing met Djoser. Hierbij doen we India, Nepal, Tibet en China aan.
Ik heb gekozen voor een groepsreis (nooit gedaan) omdat ik alleen reis maar niet durf in mijn eentje. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Verder vertrek ik 8 september en hoop dat ik op dit forum mensen tegenkom die deze reis ook gaan doen, of er ervaring mee hebben.

Tot zover mijn voorstel ronde,

Groetjes Melissa.

Hoi Melissa,welkom op wereldwijzer!
Nou als je voor de eerste keer een verre reis doet dan is het in een groepsverband alles tot in de puntjes geregeld en heel goed verzorgd.
India is een land van contrasten. Het aantal bezienswaardigheden is zo groot dat er meer dan één reis nodig is om een goede indruk te krijgen van de prachtige cultuur en natuur.
In iedergeval kan je altijd terecht op de verschillende landenfora’s hier op wwz,indien je eventueel met vragen zit over India, Nepal, Tibet alsook China.(zie linken) Indiaforum Nepalforum Tibetforum en als laatste linkje het Chinaforum
Wens je nog een onvergetelijke reis toe,Melissa!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van de Taj Mahal in India.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQHdY0a7MdErhVHdVMWlCORs-7ohBr9aFTdHOeYDu8Qj73DnacLA