Ik ga met ryanair naar bergano. Maar ik moet naar het gardameer.
Kan iemand mij misschien vertellen of dat goed te doen is met de trein ??
En weet iemand misschien ook hoeveel dat ongeveer kost en hoelang die reis duurt ??
het kos tgeen flikker (misschien 8 euro ofzo)… De reis weet k niet meer hoelang die duurde, maar de treintijden zijn rampzalig… Dan gaat ie 4 x per uur dan weer 4 uur niet… En dan zitten ze echt overvol. Overigens moet je een kaartje kopen voor een trein… Je zal wel denken nee duh logisch.
Maar je moet een kaartje kopen voor 1 rit, dus bijv voor de trein van 13:00 en dan kan je met dat kaartje niet die van 14:00 nemen. Dus let op!
Hallo,
Surf eens naar IT - Trenitalia
Daar kan je, in het Engels, niet alleen alle mogelijke informatie vinden over alle treinreizen doorheen gans Italië (je kan zelf vertrekplaats, aankomstplaats, tijdstip etcetera invoeren), maar je kan er ook dadelijk een ticket bestellen dat je achteraf doodgewoon uit de automaat in het station plukt.
Van Bergamo naar Desenzano del Garda gaat er elk uur een trein en meestal stap je over in Brescia. De ganse reis duurt anderhalf uur. Maar naast Desenzano kan je ook naar tal van andere steden en dorpen langs het Gardameer.
HD
Van Bergamo pak je de trein naar Venetie (wel opletten welke trein, want voor de intercity moet je extra betalen). Trein stopt in Desenzano en Peschiera. Beiden liggen aan het Gardameer.
Anders stoppen in Brescia en vandaar met de bus naar de diverse plaatsjes aan het Gardameer.