Van Amsterdam naar Londen naar Parijs en weer terug.

Hallo,

Mijn vriendin en ik wouden graag in de zomer een citytrip gaan maken van Amsterdam naar Londen en van Londen naar Parijs en dan weer terug.

Maar nou kan ik helemaal niks op het internet vinden hoe ik dat zou kunnen regelen want ik kan dan alleen retour vluchten of trein reizen boeken en geen enkele, terwijl wij maar een enkele vlucht naar Londen nodig hebben en een enkele treinreis van Londen naar Parijs en van Parijs naar Amsterdam.

Is er mischien iemand hier op dit forum die zoiets ook al eens heeft gedaan en hoe je dat dan hebt geregeld?

Alvast bedankt,

Chris

misschien helpt dit, zo veel later, nog of anders anderen.
ALS je dit vraagt-zeg dan of je vooral het goedkoopst wilt of vooral vlug en geld minder uitmaakt. en meldt de leeftijd-dan kan nogal eens flink verschil uitmaken voor tarieven.
1.er is de eurolines.com bus-die all die lijnen rijdt, de enige met nachtdiensten, en die zelfs rondreispassen aanbiedt. Zal je vermdl dan naar een van hun kantoren moeten. online boeken is doodsimpel tegenwoordig-maar dan moet je de site van eurolines.fr als je vanaf PAR wilt, of eurolines.co.uk als je vanaf LON wilt-en dan heb je een crec. cd nodig.
2.op sites als flybudget of whichbudget.com vindt je vrijwel alle zgn low-cost airlines van deze aardkloot. bvb RYAn en vooral EASYjet die zeker van/naar LON vliegt vanaf AMS en PAR. super easy singles online te boeken-maar alweer crdcd nodig. hoe eerder je boekt, hoe lager de prijs.
3.trein lijkt een problem-door die idiote tariefstelling. je kan evt aan een Interrailticket denken-dan betaal je enkel toeslagen voor boeking nog. En je kan nog ‘‘gratis’’ diverse andere treintripjes doen ter plekke. Op de site seat61.com vindt je veel nuttige trein-info voor international. VANAF NL kan je nu wel-met geluk voor slechts 49 eurie- enkel vanaf elk NS-stn naar LON per Eurostar via Brussel boeken. Terug als enkel helaas nog niet.
Dus; je kan zodoende ook nog leuk varieren: trein naar LON, via die tunnel. FLY EASY LON-PAR. BUS terug naar AMS. dan weet je voor heel je leven later wat de beste keus is in vervoermiddel ook nog.

Haha hier dezelfde vraag :slight_smile:

Ik heb inderdaad ook op eurolines gekeken en dat is wel een goede organisatie voor zulk soort reizen.
Maar ik vraag me nog wel af of het niet voordeliger is om een enkeltje met de Thalys naar Parijs te gaan.