Hallo allemaal,
Graag zou ik mezelf even willen voorstellen als de nieuwe Community Manager van Wereldwijzer. Wat heb ik er zin in!
Ik denk dat vrijwel iedereen hier op het forum wel affiniteit heeft met reizen/wonen/werken/… in het buitenland. Zo ook ikzelf. Ik ben geboren in Nederland (Twente), maar heb toen ik heel jong was ook in Nieuw Zeeland gewoond. Hierna zijn we terug verhuisd naar Nederland, waar we tot mijn 14e gewoond hebben. Duitsland werd de volgende woonbestemming en daar wonen mijn ouders nog steeds. Ik zit inmiddels op kamers in Nijmegen, waar ik het goed naar mijn zin heb. Ik heb mijn minor van Communicatiewetenschap in Noorwegen gevolgd, in het allermooiste stadje: Bergen. Wat een schitterende plek en wat gaaf (en duur, haha) om hier een halfjaar te hebben gewoond. Bergen was verder een mooie startbasis voor vele tripjes en uitstapjes binnen en buiten Noorwegen. Veel Europese landen en steden heb ik inmiddels bezocht en ik hoop volgend jaar een grote reis te kunnen maken, naar bijvoorbeeld Amerika of Australië.
Behalve dat ik hier als Community Manager aan de slag ga, volg ik de master Media, Journalistiek en Nieuwsgebruik aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Hier zit ik dan ook op kamers. Naast reizen vind ik het ook leuk om muziek te luisteren, festivals en concerten te bezoeken, te lezen, series te kijken, te socializen, en veel thee te drinken.
Ik heb veel zin om mee te helpen aan dit fantastische reisplatform!
Tot snel!
Bijgevoegd een paar foto’s van mijn tijd in Noorwegen.
Mijn eerste hike in Noorwegen.
Bryggen, in het centrum van Bergen. Hierom staat Bergen vooral bekend.
Een van de prachtige uitzichten na het hiken.
Hoewel Bergen een van de meest regenachtige steden wordt genoemd, hadden wij toch ook echt wel lekker weer gelukkig!
Zonsondergang in Tromsø, Noorwegen
Husky sleeën in Tromsø, fantastisch!
Preikestolen in Noorwegen (preekstoel). Achteraf helemaal gek dat ik dit gedaan heb, maar wat een gave plek.