Valery: nieuwe Community Manager

Hallo allemaal,

Graag zou ik mezelf even willen voorstellen als de nieuwe Community Manager van Wereldwijzer. Wat heb ik er zin in!

Ik denk dat vrijwel iedereen hier op het forum wel affiniteit heeft met reizen/wonen/werken/… in het buitenland. Zo ook ikzelf. Ik ben geboren in Nederland (Twente), maar heb toen ik heel jong was ook in Nieuw Zeeland gewoond. Hierna zijn we terug verhuisd naar Nederland, waar we tot mijn 14e gewoond hebben. Duitsland werd de volgende woonbestemming en daar wonen mijn ouders nog steeds. Ik zit inmiddels op kamers in Nijmegen, waar ik het goed naar mijn zin heb. Ik heb mijn minor van Communicatiewetenschap in Noorwegen gevolgd, in het allermooiste stadje: Bergen. Wat een schitterende plek en wat gaaf (en duur, haha) om hier een halfjaar te hebben gewoond. Bergen was verder een mooie startbasis voor vele tripjes en uitstapjes binnen en buiten Noorwegen. Veel Europese landen en steden heb ik inmiddels bezocht en ik hoop volgend jaar een grote reis te kunnen maken, naar bijvoorbeeld Amerika of Australië.

Behalve dat ik hier als Community Manager aan de slag ga, volg ik de master Media, Journalistiek en Nieuwsgebruik aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Hier zit ik dan ook op kamers. Naast reizen vind ik het ook leuk om muziek te luisteren, festivals en concerten te bezoeken, te lezen, series te kijken, te socializen, en veel thee te drinken.

Ik heb veel zin om mee te helpen aan dit fantastische reisplatform!
Tot snel!

Bijgevoegd een paar foto’s van mijn tijd in Noorwegen.

Mijn eerste hike in Noorwegen.

Bryggen, in het centrum van Bergen. Hierom staat Bergen vooral bekend.

Een van de prachtige uitzichten na het hiken.

Hoewel Bergen een van de meest regenachtige steden wordt genoemd, hadden wij toch ook echt wel lekker weer gelukkig!

Zonsondergang in Tromsø, Noorwegen

Husky sleeën in Tromsø, fantastisch!

Preikestolen in Noorwegen (preekstoel). Achteraf helemaal gek dat ik dit gedaan heb, maar wat een gave plek.

Hoi Valery,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie introductie van jezelf Valery,zelf trek ik ook geregeld naar het buitenland om alle natuurschoon te bewonderen op deze aardkloot.
Ben 2 dagen terug thuisgekomen van een maandje Thailand,heb er rondgetoerd met de motor door het Oosten (Isaan)
In iedergeval wens ik je veel succ6 toe om het één en ander orde op zaken te brengen hier op wereldwijzer.
Zelf was ik forum admin ,maar wegens omstandigheden had ik er de brui aangegeven.
Als er vragen zijn hoe wwz in elkaar zit,dan stuur je maar een pbtje ! (adminstratie etc…)
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam. :chin:

PS: kan je even je mooie foto’s verkleinen Valery (zie tabblad)

Bedankt voor je reactie georgessiam!
Leuk om ook wat over jou te weten te komen! Gaaf, een maandje Thailand! Dat zou ik ook nog wel willen.

Ik had juist doorgekregen dat de foto’s groot afgebeeld moeten worden, vandaar dat ik het zo aangepakt heb!

Als ik vragen heb, weet ik je te vinden, dank je!

Een nieuwe community manager, das zo ie zo niet verkeerd. We zaten alweer even zonder. Zouden er nu ook weer nieuwe admins zijn want geloof dat het oude adminteam nu maandje of 6 weg is en dat is te zien op het forum. (Tikje offtopic, I agree)

Succes!

Half jaar Noorwegen! Das altijd goed!

Bedankt voor jullie reacties!

Klopt het dan dat op geen overzichtje is van de huidige admins? Is dat niet up to date?

Er zijn geen huidige admins. Jeroen/Maartje zal de rechten uiteraard hebben maar het gehele vrijwillige adminteam is poos terug uit protest opgestapt.

Meer informatie staat vast op het admingedeelte van het intranet maar daar kan ik niet meer op.

Hier staat een wat globale verklaring: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=184857

Zoals je kan zien in mijn avatar ben ik terug Forum Admin (sinds gisteren)
Niemand heeft me omgepraat het is mijn eigen keuze.
De redenen : krijg dagelijks priveberichten van mensen met al hun verzuchtingen
Ook het veelvuldig spammen tierde de laatste dagen terug op wwz,kon het eerlijk gezegd niet meer aanzien.
Andere redenen: mijn gezondheid gaat met rasse schreden vooruit,dit in tegenstelling van een paar maanden geleden.

Mijn taken hier op wwz zijn vooral gericht op de helpdesk :(accounts verwijderen,overige vragen, gerapporteerde berichten,reisforum aanvragen)

Goed dat je terug bent rn nog beter dat de gezondheid vooruit gaat George!

Hee George.

Goed nieuws en nog een keer goed nieuws. De eerste keer om je gezondheid de tweede vanwege je terugkeer

Tsja Georges… zorg je er voor dat je niet het hele forum in je eentje gaat bij houden. Ken je…

Komt wel in orde Thijs,mijn batterijen zijn terug opgeladen na een maandje Thailand. :slight_smile:

Wat ik me wel afvraag Georges. Je ging destijds weg als admin omdat je het niet eens was met een aantal zaken. Is er in die zaken nu iets wezelijk anders of zie jij het tegenwoordig anders?

Ik vind persoonlijk dat de communicatie nu beter verloopt dan ten tijde toen Zlata en Valerie (euch…Christel) het voor het zeggen had.
Want eerlijk gezegd ze hebben er een zootje van gemaakt,ook hun plannen vond ik toen onrealistisch.
Als je met argumenten afkwam werden die onder de tafel gegooid,**we ** kregen geen zeggenschap en met het gevolg dat iedereen is opgestapt.(forum admins)
Zelf heb ik nog een tijdje de honneurs waar genomen,maar toen ik bij herhaaldelijke priveberichten aan Zlata en Jeroen geen antwoorden kreeg,tja…dan was de rekening rap gemaakt.
Nu ik weet niet hoe het gaat evolueren in de toekomst met wereldwijzer qua beleid Thijs,dat zal de tijd uitmaken.
De redenen waarom ik terug de draad heb opgepakt ken je ondertussen,denk nu niet dat alles is vergeten en vergeven Thijs (betreffende Jenny)
Ik ga één van de dagen een berichtje sturen /of videocall met skype naar Jeroen.

Je hebt zelf de rechten om de ban ongedaan te maken…

Valerie? Die is net nieuw. Je bedoelt Christel?!

Het is jou keus Georges en voor het forum is het zeker niet verkeerd. Hoe de communicatie nu loopt geen idee maar kan me niet voorstellen dat dat nu opeens allemaal opgelost is.

Succes

Ja Christel bedoel ik Thijs…:slight_smile:
Nou die rechten heb ik om haar terug te halen hier op wwz,maar wil eerst een gesprek met Jeroen (videocalling)
Tenslotte is hij de persoon die haar een ban heeft gegeven.
Ik zal al mijn argumenten op tafel gooien om Jeroen op andere gedachten te brengen.

Succes… ben benieuwd maar zou me verwonderen als er iets veranderd.

Succes Georges. Maar net als Thijs, blijf ik er wat sceptisch tegenover staan…