Valencia...The Place to be!

Valencia, Spanje´s derde stad is een geweldige stad voor een zonvakantie, om te overwinteren of een citytrip. Ik kan het weten want wij wonen al ruim ander half jaar in deze geweldige stad.
www.vermicasa.es

Een beetje aan de prijzige kant lijkt mij… voor minder dan helft weet ik wel flatjes in Benalmadena of Fuengirola op minder dan 100 mt van het strand.

Bedankt…stuur maar door…ik ben wel geintereseerd in een appartement voor minder dan 17 euro per persoon per nacht in Benalmedena of Fuengirola.

Bedankt…stuur maar door…ik ben wel geintereseerd in een appartement voor minder dan 17 euro per persoon per nacht in Benalmedena of Fuenfirola.

2 vrienden van mij hebben in respectievelijk Benalmadena en Fuengirola appartamenten te huur staan, maar dit is niet de juiste plaats om woonruimte aan te bieden, daar is de marktplaats voor.
Om je toch even een indruk te geven van huurprijzen hieronder een link van een willekeurige site:

http://www.fotocasa.es/viviendas/benalmadena/alquiler/listado?OrigenVisita=2&link=5811&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=g_alquiler_malaga&xtor=SEC-84-GOO-[Alquiler]-[malaga]-S-[alquiler%20benalmadena]&xts=470361&gclid=CMaX37H4ubMCFcbLtAodRFAA5w