Wie heeft ook interesse om naar de seizoensopening te gaan in Val Thorens? Ik wil zelf graag een korte trip maken waarbij je op donderdag per touringcar vertrekt, vrijdag/zaterdag/zondag kunt snowboarden/skien en zondagavond weer vertrekt.
Je hebt toevallig ook al een organisatie gevonden die zoiets aanbied?
En je weet toevallig ook al hoeveel dit ongeveer gaat kosten?
@Sid
De kosten zijn € 295, dit is accomodatie + busreis. Voor € 83 extra heb je volledig halfpension inclusief aankomst ontbijt en vertrek diner.
Voor meer info zie www.skieninfrankrijk.nl. Het is alleen nog een beetje wachten op sneeuw. Het heeft daar de afgelopen dagen veel minder gesneeuwd dan in oostenrijk en zwitserland, maar we hebben nog een maand.
Hey kerel,
Ik zit even op mijn werk dus even geen tijd om te kijken, maar is die prijs inclusief vervoer, appartement en skipas voor 2 personen of is het een vanaf prijs?
Ik zag namelijk op Snowtrex ook een schitterende aanbieding vanaf 267 in een leuk appartement. Zou leuk zijn als er nog meer mensen meegaan.
Hallo Sid,
Ben even uitgegaan van 2 personen, maar als je een groep van 6 personen weet te regelen die allemaal in 1 appartement willen kun je al vanaf € 185 heen.
Oja de liftpas is ook inclusief. Groepen vanaf 12 personen kunnen eigen opstapplaats aanvragen.
*Voorproefjes *
De aankomstdatum van het openingsweekend (Voorproefje) is vrijdag 26 november 2010. Het voorproefje is inclusief 2 nachten, een 3 daagse liftpas en de toeristenbelasting.