Vakkundige nederlandstalige gids/reisorganisator

Hallo allemaal,

Samen met mijn vrouw zijn wij 5 dagen naar Caïro geweest.

Via een forum zijn wij in contact gekomen met Ahmed Khalil, een geweldige man uit Egypte die goed Nederlands spreekt en een vakkundige gids is.

Ik heb hem “gewoon” gebeld via het nummer op zijn site, en afgesproken dat hij zou zorgen voor vervoer van het vliegveld naar het hotel en 2 excursies, omdat zelf had hij al andere afspraken had, heeft hij voor een andere Nederlandstalige gids gezorgd. Hij heet Ehab El Komy en spreekt ook erg goed Nederlands en heeft ons als gids enorm goed begeleid en wist enorm veel van de Egyptische cultuur.

Toen wij geland waren, stond er keurig een taxichauffeur klaar met een bord met onze namen erop en toen wij aankwamen in het hotel stond Ahmed klaar om ons welkom te heten, helemaal geweldig.

Bent u ook van plan om naar Egypte te gaan en wilt u dit goed voorbereiden, dan kan ik u Ahmed Khalil van harte aanbevelen. Hij werkt door heel Egypte, is betrouwbaar en wil maar één ding en dat is dat je een geweldige tijd hebt in Egypte en doet er alles aan zodat het zoveel mogelijk voldoet aan je verwachtingen en dat allemaal voor een zeer acceptabele prijs.

U kunt met hem in contact komen via telefoon of mail, kijk maar op zijn site: www.goedkopevakantiesegypte.nl

Vriendelijke groeten,

Bert & Monique

1 like

Bedankt Bert en Monique

Met vriendelijke groeten
Ahmed khalil

www.goedkopevakantiesegype.nl

Hallo (toekomstige) Egypte-gangers,

Wij hebben op 25 en 26 september het genoegen gehad deskundig door Caïro te worden gegidst door Ahmed Khalil. Hij spreekt goed Nederlands, is erg aardig en wil alles voor je regelen. Kwam zijn afspraken keurig na. Hij zorgde er mede voor dat we een geweldige tijd hadden in deze miljoenenstad. Je krijgt echt waar voor je geld!

Groeten van Han Bartstra en Janneke Smitstra