Egyptische reisleider en Egyptoloog

Beste Nederlanders

Ik wens jullie allemaal een prettige vakantie naar Egypte.Ik heet Ahmed khalil en werk hier in Egypte als zelf stadige Nederlandse talige gids en
als iemand van jullie een hulp nodig voor een vakantie boeking of excursies boeking.

IK heb een officiele vergunnig van de nederlandse ambassade en het minsterie van het toerimse om gids te werken.

kunt u kijken aan alle beoordelingen van alle gasten die in Egypte geweest zijn met mij
http://www.goedkopevakantiesegypte.nl/beoordelingen.htm

ik wens jullie allemaal prettige kerstdagen

Met mijn vriendelijke Groeten
Ahmed khalil:wereld:

nu kunnen wij jullie helpen met alle excursies in luxor, hurghada, sharm el sheikh, alexandria
en Aswan.
in alle Egyptische steden.

Met Mijn vriendelijke Groeten
Ahmed khalil
www.goedkopevakantiesegypte.nl

Ahmed van goedkopevakantiesegypte.nl heeft onze 2daagse excursie naar Luxor begeleid. Wij vonden het een mooie ervaring. Zeker een aanrader! Je kan zelf aangeven welke plaatsen je wil bezoeken, waar je evt. wil overnachten etc. En hij spreekt heel goed Nederlands!

Wij hebben in februari 2013 ook een week in Cairo/Luxor geregeld bij Ahmed Khali. Hij heeft alles uitstekend verzorgd, is een zeer integere, plezierige en deskundige gids. Hij is erg betrouwbaar en zeer het aanbevelen waard!

Dear facebook friends to support tourism to Egypt please like, share and invite your friends for this page many thanks.
Also feel free to post comments, nice stories, photos and information about seigh seeings in Egypt on this page and lets help support the tourism in Egypt !

Many Thanks, Dank u wel, Shokran