Ik ga hoogstwaarschijnlijk samen met een maatje van september tot januari enkele vakken volgen op de UNA in het kader van onze Minor. We moeten dus een vakkenpakket volgen die samen 30 ECTS waard zijn.
Nu zijn we al een eindje op weg met alles regelen etc. Nu vroeg ik me af of er hier toevallig mensen op het forum zitten die hier ervaring mee hebben??
Hi, wat ik je wel kan zeggen is, dat de UNA momenteel geen positieve reclame heeft vanwege veel managementproblemen de laatste tijd. Lokale studenten die van plan waren op het eiland verder te studeren gaan alsnog in grote getale naar Nederland a.s. juli. Dat zegt wel iets. Check dubbel en dwars, niet via management zelf, via forums of zo hoe de faculteit draait alvorens je tijd hierin te gaan stoppen!!!
ik ga in sept ok naar cura, moet nog wel veel regelen, zoals huisvesting etc. ik er heen om te werken, ga dit jaar afstuderen. Op zich staan er wel nuttige dingen op het formum zoals kamers, goede & slechte buurten, ticket etc. \Misschien moet je ff kijken op www.wereldstage.com zij kunnen ook bemiddelen. Maar een minor volgen aan de UNA is wel lachen. Zit eigenlijk ok wel te twijfelen of ik niet gewoon nog een extra minor ga volgen, heb toch nog een jaar stufie over!
Maar het is wel veel regelen jah…meer dan ik dacht, ik heb wel gezien dat het niet heel moeilijk is om aan woonruimte komen, maar goed jullie hadden al het een en ander kunnen regelen. Hoe heb die vakken kunnen regelen bij de UNA, of waren jullie nog niet zover.
Oke leuk dat je ook gaat Nou op de site van de UNA staan de vakken die gegeven worden. Ik heb toen een mailtje naar de UNA gestuurd met de vakken die ik graag zou willen volgen. Ik kreeg een mail terug dat ze niet allemaal beschikbaar waren omdat sommige in de eerste trimesters worden aangeboden en andere in de laatste trimesters.
Zij hebben mij toen enkele vakken doorgestuurd die ik wel zou kunnen volgen. Ze vertelden ook dat je je altijd nog ter plekke in kan schrijven voor een vak die je leuk lijkt te vinden…
Het niveau zal misschien niet hoger liggen dan in Nederland maar kijk… ik kan een vakkenpakket in een stad in NL gaan volgen of een paar maanden vakken volgen in Curacao waarbij ik in een avontuur ga stappen dat ik volgens mij toch echt niet zou willen missen!
Als het je ook wat zou lijken stuur me gerust een PM, Ik kan dan even kijken naar e-mail adresjes voor je!
Van die andere scholen weet ik niet of er ergens de vakken staan… Daar heb ik niet naar gekeken omdat ik hoogstwaarschijnlijk alleen vakken ga volgen van bovenstaande faculteiten.
Hi, als het geen volledige opleiding zal worden is het misschien wel leuk. In ieder geval…heel veel plezier op het eiland, maak er zowiezo een toptijd van, da’s op zich zeker niet moeilijk hier:-)