Vakantiewoning Andalusië

We willen deze zomer voor een drietal weken vakantie nemen in Andalusië, we zoeken een huis/villa voor 4 tot 6 personen, met zwembad en in een rustige en bij voorkeur groene omgeving. Iemand ervaringen / suggesties ??

Bedankt,

Geert

Èn rust èn groen èn Andalusië? Dan moet je in de Sierra Norte de Sevilla zijn! Kijk op onze site www.turismoruralhidalgo.com voor alle informatie en voor vakantiewoningen, rechtstreeks contact met de eigenaren. Veel succes en alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

Kijk eens op de site www.aquavia.com en kijk wat een mooie huizen er te vinden zijn.
Ik heb net ‘el cerval’ geboekt. Het ligt in een klein bergdorpje met een MEGA uitzicht en een super terras met een aardig zwembad!!!
Succes, groetjes Jeanet

Een heerlijk en rustig gelegen huisje is Cortijo Inca in Lanjaron (vlakbij Granada). Het is een leuk huisje voorzien van alle gemakken tot 5 personen. Er is veel privacy in de grote tuin die bezaaid is met fruitbomen wat je natuurlijk mag plukken als het rijp is! Je kunt er heel goed wandelen of andere sporten beoefenen (paardrijden/moutainbiken etc) en de natuur is schitterend. Neem anders een kijkje op de webiste van D-reizen: http://main.d-reizenvakantiewoningen.nl/Aanbod.asp?lastMinute=&selL=Spanje&selS=Andalusi�&selT=Vakantiewoning&AankomstVan=&AankomstTot=&minp= en kijk bij Cortijo Inca.

Succes met het vinden van een leuke vakantiewoning!
Groetjes Chianne

Hallo Geert
Wij hebben een schitterend huis in Competa in Andalusië. Het ligt 20 min van de Zee.
Je hebt uitzicht op de siera Tejeda en de Siera Nevada.
We hebben nog geen website (zijn we mee bezig) maar je kunt het vinden door te googlen op Competa en mijn naam Hens van der Beek.
Ik hoor wel van je of het interessant voor jullie is.

vriendelijke groeten Hens.