vakantiewerk in zonnig land!!!!!!

IK ben het hier zo zat en wil zo graag binnen een paar maanden ver weg zitten. Heeft iemand misschien nuttige adressen of leuke plannen waarin ik kan delen, laat het me weten!!!zou super zij, cruises, horeca, als het maar leuk en avontuurlijk is!!!

Heey Femke,
Wat jij wil wil ik ook bne al een tijdje bezig met zoeken naar het juiste werk wil het liefst iets met animatie doen met kinderen bv. Stuur anders ff een mailtje dan praten we verder

Groetjes Maarten

hoi femke, ik ga naar spanje begin april voor werk, je kan wel meeryden mischien als je wilt! Ik hoor wel van je,

groetten Arnold

Hoi,
leuk dat er iemand reageert, haha. Ik geloof er nooit zo in. Maarrre, je bent dus ook op zoek. Ik moet effe zeggen dat ik eigenlijk het liefst zo ver mogelijk weg wil, misschien veel gevraagd, maar ach…
Mmmm, ik zat zelf inderdaad ook aan activiteiten begeleiden te denken, dit kan je trouwens zo doen op campings waarschijnlijk. Ik heb ooit in italie op een camping gewerkt, zoiets wil ik alleen niet meer of iniedergeval niet in europa. Eigenlijk wil ik het liefst op een cruiseschip werken of met kids of in een winkeltje ofzo, het is alleen zo k…om aan info te komen. Als je goede ideeen hebt, laat het vooral weten hoor, alle info is welkom. Ik had zelf ook al bij club med gesolliciteerd maar daar heb je VEEL ervaring voor nodig en dat heb ik nou ook weer niet. heb jij by the way ook sph ofzo gedaan???of zomaar de keus kinderen???
Nou, tot mails waarschijnlijk!doei, groetjes femke

Hoi,
leuke reactie, meerijden?weet wat je meeneemt haha. Nee, hoor, ik wil niet verwend over komen…ik wil eigenlijk iets verder weg dan spanje, al kan spanje natuurlijk erg cool zijn. Wat ga jij er doen, als ik vragen mag???iets leuks???
Ik ben erg benieuwd, betekent het trouwens dat je al werk hebt of moet je dat daar nog gaan zoeken???
Als je nog meer goede tips of ideeen hebt, let me know!!!thanks, groetjes femke
Bedankt voor het aanbod!!!