Vakantiewerk gezocht!

Hoi allemaal!

Wij zijn twee meiden van 17 (7 februari 1995 en 16 november 1994) die graag samen vakantiewerk willen doen! Het liefste in de bediening, want dat doen we nu ook met plezier.

Als iemand tips heeft? want we hebben al heel wat sites afgezocht, maar bij de meeste moet je 18 zijn…

We zijn beschikbaar vanaf 11 augustus tot en met 26 augustus
We kunnen allebei goed nederlands, engels, een beetje duits/frans

Groetjes en alvast bedankt

1 like

Hoi dames,

Voor zover ik weet zijn er geen organisaties waarbij je onder de 18 in het buitenland kan werken… Heel misschien als je het direct bij een camping probeert, maar in Frankrijk is het (zelf voor natives) lastig om als minderjarige te werken.

Anders nog een jaartje wachten, en goed Frans leren zodat je nog meer kans maakt!

Succes ermee! Bart (Zomerjobs.nl)

Hallo meiden,
tja, de leeftijden, is wel een beetje jong maar als de wil er is…
Ik zie dat je adverteerd in het frankrijk forum,als je bedenkt dat een ticket naar fr al zo’n 100 euri kost en je maar 2 weken beschikbaar stelt voor vakantiewerk,zie ik die kans maar klein dat je een baan zult vinden.
In de meeste gevallen is voor vakantiewerk op campings gebruikelijk dat je tenmiste 6-8 weken beschikbaar bent.
Denk hier eens over na, en gaan jullie voor die 6-8 weken werk ? laat het dan even weten.

groet,
kees
[EMAIL=“casloot@zonnet.nl”]casloot@zonnet.nl

druivenplukken :wink:

Hi,

Ik ben een meisje uit Nederland, volgend jaar zomer 17, en ik wil dan graag op een camping in Frankrijk komen werken. Ik heb nog geen ervaring met werken op een camping, maar ik heb wel veel ervaring met kinderen (voornamelijk door oppasbaantjes). Bovendien is mijn talenkennis erg goed: ik spreek, naast Nederlands uiteraard, Engels op zeer hoog niveau (Cambridge-certificaat) en dit geldt ook voor Frans (B1/B2: Delf-examen). Ik ben erg behulpzaam en ik kan goed in teamverband, maar ook zelfstandig, werken. Ik ben een harde werker.
Het lijkt mij een erg leerzame en leuke ervaring.
Ik ben 3 maanden beschikbaar (juni, juli en augustus).

Als u nog op zoek bent naar medewerkers op uw camping voor de zomer van 2013 (misschien een beetje vroeg, maar liever te vroeg dan te laat), neemt u dan vooral contact met mij op!

Groetjes,