Vakantiewerk buitenland 2009

Hallo!

Ik ben Leonie Cagnart, 24 jaar en voor de zomer van 2009 ben ik op zoek naar een vakantiebaan in het buitenland. Het maakt mij niet zoveel uit waar, als het maar ergens is waar het warm is, binnen Europa. Het soort werk maakt mij ook niet zoveel uit. Ik vind het erg leuk om met andere mensen om te gaan, ben flexibel en zelfstandig. Ik heb veel ervaring met het werken met en voor kinderen in verschillende settingen en ik ben sociaal ingesteld.
Ik ben heel erg benieuwd!

Groeten Leonie

Hoi Leonie,

Welkom op Wereldwijzer.

ik heb al meer geschreven over goede sites om werk te vinden, kijk eens op de volgende link:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=54997

Succes.

Nico

Kijk ook eens op websites voor de grote campeer organisaties zoals: Eurocamp en Keycamp (www.holidaybreakjobs.co.uk) of Selectcamp ( www.werkenonderdezon.nl )

Deze bieden vaak een animatie team aan op de grotere camping voor de gasten.

IK denk dat ze erg blij zullen zijn met iemand met jou ervaring!

Hai Leonie,

Wij zijn altijd op zoek naar hotel entertainers, die voor jong en oud sport en spel activiteiten willen organiseren en begeleiden, en geen plankenkoorts hebben. Ik denk dat het je erg zou bevallen, ook omdat we vooral op de Balearen en Canarische eilanden werken (lekker warm dus ;-))!

Wij zouden het leuk vinden jou te leren kennen en wat meer te vertellen over onze organisatie. Check onze webiste eens en als het je wat lijkt, meld je dan aan voor een casting (de eerstvolgende is op 29 november in Amsterdam), waar je van alles over ons en het werk te weten komt.

dus ga naar:
www.hotel-entertainer.nl

en wie weet tot gauw!

groetjes,
Laura

Of toch wereldwerk.eu? Hangt er vanaf of je standaardbaantjes of iets afwisselends zoekt! Wist je trouwens dat het in Zweden ook heel erg warm kan zijn in de zomer!

Hej Leonie!

In Frankrijk is het altijd (nou ja… bijna altijd :wink: ) warm! Daarom is campingwerk in Frankrijk wel iets voor je! Kijk voor meer info op www.doublea.nl. Dit is een organisatie, die je helpt om een leuke camping te vinden in France!