vakantiemaatje in de december 2016

hoi

Ik ben een spontane meid van 33 en wil heel graag op vakantie in de december maar niet ALLEEN!!!
Wie heeft er zin in om in de december 2 tot 3 weken lekker in de zon te genieten van een drankje en uitstapjes
Ik dacht zelf aan een goedkope bestemming bali,Indonesia, dominicaanse republek oid andere opties zijn natuurlijk prima en sta open voor leuke nieuwe dingen alles is bespreekbaar zoalng het maar onbevangen en gezellig is.

Ik hoor graag wie er op deze korte termijn in het zonnetje wil zitten

Hé hoi,

In december wil ik ook graag even weg. Ik ben ook 33 en ga alleen op pad. Ik heb zelf een mooie reis gezien naar Bali, van 9 december tot 23 december.
Groetjes amarins

hoiii

Klinkt goed qwa tijdstip ik wil ook graag 3 weken weg en voor de kerst weer thuis
Ziet alleen nog erg in dubio of het domiciaanse replubliek word of bali het eerste spreekt mij het meest aan.
Wat zijn jouw wensen als je op vakantie bent, wat doe je graag???

Hé hoi,

De reis die ik heb gezien is een rondreis door Bali, dit sprak mij erg aan ivm ik alleen ben. Terugkomst vrijdag 23 december, net voor kerst weer terug. Het is twee weken, helaas ivm werk kan ik niet drie weken. Ik mag graag wat dingen zien van een land maar ik hoef niet perse elke dag 6 uur op te staan, een combinatie is wel heel prettig ook dagje strand erbij is ook wel heel lekker ontspannend.

Hi Kiwintra,

Ik lijk misschien niet de meest logische reisgenoot maar wil ook ff lekker weg. Gewoon gezellig, niet op elkaars lip maar wel wat verhalen en tripjes kunnen delen. Go with the flow en vooral lekker uitrusten. Kan je duiken toevallig?

groet Arthur