Vakantie maatje gezocht vanaf 30 okt drie weken!!!

hallo allemaal, yessica hier. 25 jaar en kom uit drenthe.
ben opzoek naar een vakantie maatje voor 30 okt(dagje later mag ook) t/m max 19 nov. heb in gedachten op naar bali te gaan leuk aanbieding op het oog echt super betaalbaar, en het leven daar is nog goedkoper;)
heb in de zin om daar vooral te relaxen maar ook echt wat te zien/doen zoals olifanten safari!!! tempel bekijken, sorkelen, dolfijnen spotten enz enz…
en savonds lekker terrasje pakken niks mis mee natuurlijk. een beetje go with the flow… heb je hier ook wel oren naar reageer dan…
graag alleen vrouwen (ga niet met een wild vreemde man 3 weken op een kamer;) max leeftijd 35???
laat snel wat van je horen…
groetjes>>>

Hoi Yessica,

Ik las je berichtje en je plannen spreken me wel aan. Relaxen, maar ook dingen ondernemen.
Even wat over mezelf. Ik ben dus Linda, 26 jaar en kom uit Brabant. Vorig jaar heb ik 5 weken door Vietnam gereisd en zo het lowbudget reizen ontdekt.
Ik heb in totaal nog 12 vakantiedagen over, dus 3 weken naar Bali zit er voor mij helaas niet in.
Heb jij plannen om rond te gaan op Bali of wil je liever op dezelfde plek blijven en van daaruit excursies maken?
Ik hoor wel van je wat je hiervan vind.

Groetjes Linda

hey hoi, leuk dat je reageerd.
het liefste zou ik op een plek en vanaf daaruit excursies gaan doen zoals olifant safri tempel bekijken snorkelen of duiken apen-tijger park watervallen enz… daar komen we wel uit. het enige is de olfanten safari die wil ik zowieso doen haha lijkt me zooo gaaf.
bmair heeft tot eind september een super aanbieding op hotel bakung sari in kuta vanuit daar is een hoop te ondernemen. lijkt dit je wat kan je me mailen is iets makkelijker;)
bananen_zijn_krom@hotmail.com
kunnen we ook even over de datas hebben en dagen wat voor jou haalbaar is
hoor graag van je, leuk groetjes