Vakantiehuisje gezocht

Van 10 tot 31 december willen wij onze dochter bezoeken, die dan op Sint Maarten woont i.v.m een stage.
We zijn op zoek naar een huisje/ appartement in de buurt van Philipsburg. Tot nu toe zien we alleen huisjes etc op het Franse deel.
Wie weet een leuk verblijf - liefst aan de zee - in het Nederlandse deel.:zon02:
Zonnige groet :dag: Jolanda

Hallo Jolanda!

Leuk dat je naar Sint Maarten gaat! Zeker december is een super tijd! Kun je aangeven wat je budget is?

groetjes!:dag:

onze zoon woont en werkt er ook
hebben jullie al wat gevonden om te overnachten?
vr gr Miriam

Hallo,
Nee wij hebben nog niet besloten wat we doen. Onze dochter is er deze week naar toe gegaan. Zij kijkt eerst even daar rond omdat we graag bij haar in de buurt willen zijn én ook graag op het strand willen zijn.
Ik heb wel gemerkt dat het lastig is om op het Nederlandse deel iets betaalbaars te vinden. Er zijn wel appartementen maar die kosten bv 150 dollar per nacht pp.
Dat vinden wij teveel.
Ik hoop dat ik hiermee je vraag voldoende heb beantwoord.
Jolanda

wij hebben vorige keer bij onze zoon gelogeerd. Dat ging ook goed.
Maar het ligt eraan hoe groot haar ruimte is natuurlijk.
Hopelijk heeft ze een fijne tijd daar
groetjes Miriam

Hey Jolanda,

Eind van de maand ga ik ernaartoe. Ik zit eerste paar dagen in hotel en ga dan huizen bekijken en hoop gelijk eentje te huren. wat ik weet is dat het vrij duur is daar, maar je kan natuurlijk ook een huis huren daar. Mijn werkgever zei tegen mij dat 750pm zeer krap is maar 1000 moet je wel wat leuks hebben.

Voor jullie is het dan interessant om misschien een huis te huren voor de maand december. Alleen vanuit NL is dat een zeer lastig verhaal zei mijn werkgever. Als jullie zeker weten komen stuur dan een mail dan zal ik kijken of ik wat kan regelen voor jullie of met iemand in contact brengen.

greetz

Onder het motto: beter laat dan nooit. Mocht je nog eens iets zoeken in de toekomst wil ik als tip VrijeVakantiehuizen.nl meegeven.

Ook beter laat dan nooit…

Graag stel ik jullie voor aan www.vickyskeys.com - gelegen 5 min (auto), 10 min (fiets) of 20 min (lopen) van Philipsburg af.
Gelegen in het dorpje The Keys, in Sucker Garden, Upper Prince’s Quarter.

Onze slogan is: Stay Among The Locals on St. Maarten

Zoek je een betaalbare accommodatie tevens leuke plek om veel wereldreizigers te ontmoeten? Dan ben je bij Vicky’s Keys op het juiste adres.
Er zijn 2 luxe ingerichte vakantie studio’s (max 2 personen per studio), hostel slaap ruimtes (max 16 personen verdeeld over 3 units) met lockers, gedeelde badkamers en keukens, diverse tuinen, buiten douche, bbq patio, wasruimte en café met (dak)terras. Verder kun je fietsen huren of zelfs een verhuurauto bij ons bespreken. Tegen betaling van het vliegveld of haven halen we je op en of brengen we je weg.
Onze prijzen zijn:
Dorm #4 voor $27,50 per nacht per persoon
Dorm #6 voor $33,00 per nacht per persoon
Private Dorm Room #6a2 (1-2 pers max) voor $49,50 kamerprijs per nacht
Studio #8A (1-2 pers max) voor $66,00 kamerprijs per nacht
Studio #8B (1-2 volwassen, + baby of peuter tot max. 4 jaar oud mogelijk) voor $77,00 kamerprijs per nacht.

Meer info kun je vinden op www.vickyskeys.com
Reis reviews kun je lezen op Tripadvisor, Booking.com, HostelWorld.com, Airbnb, Wimdu en op nog veel meer andere portals