Vakantiebeleving

Hallo allemaal,

Mijn naam is Stefan Kort, ben 21 jaar oud en voor mijn opleiding International Tourism and Travel Industries (ITTI) aan de NHTV in Breda ben ik bezig met een onderzoek naar vakantiebeleving. Hiervoor heb ik een enquete opgesteld, die te vinden is onder de link;

Ik zou het op prijs stellen als je deze enquete in zou willen vullen, hoe meer resultaten, hoe makkelijker het voor mij is om een conclusie te schrijven!

In ieder geval alvast bedankt de moeite te nemen om deze e-mail te lezen, en nu natuurlijk gelijk de enquete in te vullen haha… Afhankelijk van je antwoorden krijg je maximaal 13 vragen te zien, dus het duurt echt maar 2 minuten!

Groet,
Stefan Kort

Hoi Stefan,

Ik heb de enquete ingevuld. Een kanttekening: op het 1e scherm wordt gevraagd naar Gender, op het laatste scherm ook. Niet echt handig, om dingen dubbel te vragen…

Ik heb hem ook even ingevuld!

hoi stefan heb je enquete ingevuld (waren wel 15 vragen :p)

Hey Stefan,

Heb het ook ingevuld. Leuk onderwerp!
Laat je ons het resultaat ook weten?

Liefs,
Carolina

Yes! Ik zal het resultaat t.z.t. hier plaatsen:)

Super bedankt!

Stefan

Ook ff ingevuld. Succes!

Ook ingevuld.
Succes!

Ik heb hem ook ingevuld. Ben benieuwd wat voor conclusies je kan trekken uit zo’n (korte) enquete. Veel succes verder en ik ben ook benieuwd naar de resultaten!

heb hem ook ingevuld, hoop dat het nog niet te laat is. ben ook bennieuwd naar het resultaat.

grts nats.

Ingevuld :thumbsup: