Vakantiebeleving verbeteren!

Beste reizigers,

Ik studeer af naar de vakantiebeleving van de Nederlandse toerist tussen 25-40 jaar. Hiervoor wil ik toeristen interviewen die een verre reis (vakantie) hebben gemaakt (bestemming buiten Europa). Het gaat hierbij om een face-to-face interview van een klein uur, hiervoor kom ik naar je toe. Wanneer ik deze interviews gedaan heb ga ik ze analyseren en vervolgens een conclusie schrijven van mijn bevindingen. Ik hoop dat ik met deze conclusie de toeristische sector kan adviseren zodat ze beter in kunnen spelen op de wensen en behoeftes van de toerist. Hoe meer toeristen ik kan interviewen hoe waardevoller de informatie wordt die uit mijn onderzoek komt. Daarom aan jou de vraag of je bereidt bent mij te helpen met mijn onderzoek, om zo de vakantiebeleving te verbeteren.
Graag een email sturen naar sharonvandehoek@gmail.com.

Alvast vriendelijk bedankt! Sharon van de Hoek.

Is een on-line enquête niet een makkelijker idee?

Dat is inderdaad een stuk gemakkelijker, maar dan krijg je geen kwalitatieve antwoorden (kun je niet doorvragen op het ‘waarom’)

Toevallig val ik binnen de doelgroep maar je hoeft niet voor mij naar Eindhoven te komen.
Mocht je meerdere gegadigden hebben dan is een avondje in Eindhoven met allemaal in een rustig tentje mogelijk wel een optie. Reisverhalen vind ik namelijk altijd mooi om aan te horen.
:AUSTRALIA :NEWZEALAN :brazil: :mexico:

Beste Rudico,
Bedankt voor je reactie. Op dit moment heb ik nog geen respondenten uit Eindhoven.
Een gesprek over Skype is ook een optie, mocht je hiervoor nog interesse hebben.

Groeten