Ze zijn net zo goed blank… ![]()
wat ook een feit is; is dat die ‘negers’ t een stuk slechter hebben als jij + dat ze ook liever zouden werken en eerlijk geld kunnen verdienen, maar de balnke word tog eerder aangenomen dan de zwarte…
Ik heb ze iig nog nooit gevonden
wat heb je nog nooit gevonden?
Jattende ‘negers’![]()
Nou tegenwoordig worden ‘negers’ wel aangenomen het gaat meer om de marokanen en turken die niet zo snel worden aangenomen, en dat vind ik geen reden om te stelen… dus als ik ff krap zit mag ik maar in iemands tasje graaien? :dead:
Chantiejj, hou je zaterdag je kontzakken in de gaten ? Kzit namelyk krap by kas. ![]()
hahah ik ook kenne we in elkaars kontzakken graaien ![]()
Gezellig ![]()
jullie maken er wel een grote issue van, alleen omdat ik het irritant vind dat me geld wordt gejat, daar leg de nadruk op, niet of wie per sé zwart geel of groen is, boeit me geen teringmetert, maar ik wil gewoon me geld houwe op vakantie, duss daarom ga ik naar Blanes
haha juist :yes: maakt niet uit je moet sowiso naar blanes, wel of geen jattende negers hahaha weetje wat je ook hebt daaro, smorgens om 7 uur lopen op het strand allemaal zwarte meneertjes papiertjes van het strand te rapen en omdat het ook echt alleen maar negers zijn hebben we ze de bijnaam zwabbernegers maar gegeven :devil:
zeer leuk:)
ja ik vind dat ook, het ging erover waarom we niet naar lloret gingen, en niet wat voor soort ras daar aan het jatten is
zwabbertjes lykt op nep gabbers btw ![]()
Ja nee is cool ![]()
Maar begon 1 iemand over te zeiken en het is gewoon zo dat ‘blanken’ net zo hard stelen & klaar…
Maar houd jij je geld lekker
Kennen we ook niet discussieren over wie het heeft gedaan… ![]()
ik ga het wel jatten ![]()
liever niet, dan geef ik het liever uit aan 5 drankjes daar, 35 euro :S
Ach, of je overdryft ff.
Ik jat je geld gewoon, moet je het wel ff in je kontzak stoppen he ![]()
Kan ik ook ff aan je kont zitten;)
overdrijven is het niet, kevin_17 en kikkertje waren erbij
die kunnen het ook bevestigen, maar goed, vrij prijzig