vakantie werk in het buiten land

beste lezer

ik zouw graag in de carnavalsvakantie in het buitenland willen werken. (kan dat voor 2 weken?)
nu is daarover heel veel informatie tevinden en kan ik door de bomen het bos niet meer zien.

de ijgenlijke vraag is of er mensen zijn die eerder in het buitenland hebben gewerkt, en een of een aantal sugesties hebben hoe dat zoe iets bevalt en waar/hoe je het beste kontackt kan leggen met zo een instantie.

het hoofd doel is om te zien wat het allemaal inhoud om te werken in het buitenland en ook het een enander van de plaatselijke omgeving mee tekrijgen.

kan iemand mij helpen?
met vriendelijke groeten wim

Ik vraag me dit ook af inderdaad. Ik zou graag willen werken in de krokusvakantie (carnavalsvakantie). Heeft iemand tips? Of heb jij al wat gehoord Wim?

nee ik ben nog niet veel wijzer geworden, ben ook naar n rijs bureau geweest maar daar boekte ze alleenmaar vluchten…

Hallo allemaal

Voor 2 weken in de krokus kun je soms wel terecht bij skischolen die die tijd wel wat extra hulp kunnen gebruiken op de skiweide of als ‘oppas’. Kwestie van er een aantal opbellen of mailen.

veel succes!