Vakantie Rhodos-stad

:lol:
Hey hoi! Wie gaat er nog meer naar Rhodos-stad deze zomer?? ik ga er de 23e heen voor 2 weekjes?? ik verblijf dan in Hotel Belvedere Beach … gaan er nog meer mensen hierheen of weet iemand hoe dit Hotel is?? Ik ben erg benieuwd!!!
B)
Groetjes!
Rene
:stuck_out_tongue:

**Ligging: **aan de drukke kustweg en een zijstraat hiervan, aan de rand van Rhodos-stad, in een deels hogergelegen hotelwijk. Aan de straatzijde is een minimarkt. Het autoverkeer in de directe omgeving van de accommodatie is druk.
**Afstanden: **aan het Rhodos-strand na 75m via een voetgangerstunneltje onder de kustweg met 24 treden of 16 treden via het oversteken van de drukke kustweg. Naar het grote centrum in het nieuwere stadsdeel 350m. Naar het kleinere centrum in de oude stad 1km
**Karakteristiek: **L-vormig hotel met verzorgd ingerichte kamers en diverse faciliteiten. Het wordt door de drukke kustweg van het strand gescheiden. Vanuit het restaurant en een aantal kamers heeft men fraai uitzicht op zee

Hey Bedankt Esther!!!
:smiley:
maar speek je uit eigen ervaring of ben je zo lief geweest dit allemaal voor mij op te zoeken??

weet je toevallig ook hoe het uitgaansleven daar is?? B)
Groetjes!!!

Rene

weet iemand of daargoed kopen merkkleding is zoals diesel en G-Star??

Rene,

Ben er 2 jaar geleden geweest. uitgaan is leuk in Rhodos stad: je hebt er 1 straat met alleen maar kroegjes en discotheken. Erg leuk en gezellig!

Groetjes

heey eldemarijn
is daar in rhodos ook nep merkkleding zoals diesel en G-star broeken en shirtjes en zo??

greetz erik

Goedemorgen,

Mocht je informatie nodig hebben over de mooiste plekken in de directe omgeving of wat dan ook. Ik woon in Rhodos stad en je kunt mij altijd mailen
info@rhodeslogistics.com. Hartelijke groet, Frans:zon02:
Wat betreft merkkleding moet je inderdaad uitkijken. In de duurdere winkels met het erkende logo kun je alle favoriete merken kopen. Maar in kleinere winkeltjes kom je vaak nep kleding tegen, vooral bij Chinese of Vietnamese uitbaters. Soms denk je Puma kleding gekocht te hebben met het bekende logo, maar wordt de naam als Puna geschreven. Ray Ban zonnebrillen in overvloed (6 eur).
Op de luchthaven kunnen ze je controleren, want het mag in Nederland niet. Riemen van de populaire merken ook in overvloed, wel van goede kwaliteit.