Hallo Allemaal,
Dit jaar hopen we onze vakantie op Gran Canaria te plannen. Natuurlijk heb ik al research gedaan, maar ik vind het lastig. Wat is de beste ligging voor een hotel en zijn de afstanden kort, zijn vragen die in me opkomen. Ik realiseer me dat ik niet de enigste ben die zoiets zoekt. Maar ik zou het enorm waarderen als jullie de moeite nemen om me op weg te helpen.
-
We willen eind september, begin oktober de reis plannen. Is dat te doen qua weer?
-
We zijn met 4 volwassenen en 2 jonge kinderen rond de 2 jaar.
-
Belangrijk punt: Het waterpark Aqualand is iets wat vooral onze mannen graag willen bezoeken. (don’t ask) Ik gok wel 2 keer.
-
Ikzelf ben wel van natuur en cultuur, maar ik gok dat er wel leuke uitstapjes te maken zijn.
-
Een appartement is een must, omdat zoonlief vroeg slaapt. 2 slaapkamers helemaal luxe, maar hoeft niet per se.
-
De ligging. Omdat ik niet dol ben op veel in een auto reizen zonder kinderautostoel (veiligheid), zou het handig zijn als het appartement in de buurt is van een levendig centrum op loopafstand. Met restaurants om 's avonds te gaan eten.
Maarrr… dus ook graag in de buurt van Aqualand. -
Qua luxe. Tsja, ik vind voorzieningen wel fijn. Een leuk zwembad voor de kinderen, speeltuintje oid, een net appartement en een ontbijtrestaurant of zo. Maar de hoofdprijs zit er voor ons niet in. 3 of 4 sterren lijkt me prima.
Bedankt alvast!