Ik ben een meisje van 19 en ga begin juni met een vriendin een weekje naar Paros. We verblijven in Naoussa. Is iemand ooit in Paros (Naoussa) geweest en hoe is het daar? We gaan vooral voor het strand en om 's avonds gezellig uit eten te gaan en terrasjes te pakken. Ik hoor graag de reacties!
hoi anne,
wij willen ook op vakantie naar paros. ik ben ook heel benieuwd hoe het daar is? ik hoop dat er iemand ons meer kan vertellen. wij willen graag op een camping verblijven. we twijfelen zelf tussen camping parasporos en camping koula. parasporos vanwege het zwembad en koula vanwege de hutjes. heeft er iemand ervaring met een van deze campings?
alvast bedankt,
groetjes lotte
Parasporos heeft inderdaad een zwembad. Wij hebben gebackpacked in 2001 en 2003. In 2001 zag de het zwembad er niet uit. Wij zijn teruggelopen naar de haven omdat er een heel apartsfeertje was en je gek werd van het geluid van sprinkhanen.
Uiteindelijk zijn wij terechtgekomen op Camping Surfing Beach. Een camping met een heel mooi zwembad, maar erg luidruchtig. Ook erg afgelegen.
Van Camping Koula heb ik alleen verhalen gehoord en die waren positief. Waarom weet ik alleen niet meer.
Onze reisverhalen voor meer info over de Cycladen (en Paros) vind je op www.reisweb.nl onder de naam dankar. Gewoon even zoeken op land en backpacken.
hallo of Jazou zoals de grieken zeggen,
kom al jaren op Paros, vorig jaar en het jaar ervoor 2 x op camping parasporos geweest, okay, leuk barretje , lekker zwembad (dat altijd open is ook snachts!!!) by Krios camping doen ze daar erg moeilijk over. Parasporos heeft het beste van allebei dicht genoeg bij het stadje Parikia (lopend max 10 min) maar ook dicht bij 2 strantjes ( 3 min lopen) met leuke beachbarren (magaya beachbar is mijn favorite, daar had ik ook een winkeltje afgelopen 3 jaar) maar er zijn meer leuke campings, santa maria is de mooiste best verzorgde drukke camping met veel families en daar hoef je zeg maar niet meer weg als je er eenmaal bent, koula tja in het dorp beetje toomuch soms, wel lekker makelijk. of je gaat naar antiparos, naast paros , hebbe ze ook een hele chill camping het is daar zoiezo meer relaxed meer grieks,m aar soms veel scandinavische families
okay later iedereen, vragen over Paros of cycladen laat maar horen kom er al sins 1987
Peter
Ik heb wel een paar vraagjes, kan je wat meer over Naoussa vertellen en over de stranden daar in de buurt? En of t uitgaan een beetje te doen is daar…thnx alvast