Vakantie maatje (vrouw) gezocht

Vakantie maatje (vrouw) gezocht

Even voorstellen;

Jaco, woonachtig in Blaricum en Commercieel manager bij een IT bedrijf.

Ik ga 18 juli voor 2 weken naar Italie (Toscane) na een turbulent jaar.

Ik verblijf in een kleine geschakelde bungalow met enorm groot zwembad op een affgesloten terrein met nog 1 grote vakantie woning en het huis van de eigenaar zelf.
Ik ben uitgenodigd door de eigenaar (die ik inmiddels dus goed ken en een soort van vriend is geworden) om als gast naar Toscane toe te komen.

Nu de vakantie nadert besef ik ineens dat alleen wel heel erg alleen is.
Prima voor bij het zwembad, maar tijdens een hapje eten savonds of met een drankje op een terras is dat niet heel erg gezellig lijkt mij…

Vandaar de stoute schoenen aantrekken en deze oproep plaatsen.

-Ik zoek (bij voorkeur een vrouw en niet rokend) iemand die met mij mee wil gaan om daar lekker te ontspannen en gezien een “match” qua interesses in de leeftijd categorie van 28 t/m 38
-Het verblijf is gratis (Bungalow met enorm groot zwembad)
-Eten/drinken, brandstofkosten/tol etc. is uiteraard gedeeld.
-Het is een prachtige omgeving waar veel te bezien valt.
-Het is voor 2 weken maar ik ben flexibel, langer mag en evt. iets korter ook.

Ik hoop dat je reageert!

In dat geval kunnen we even foto’s cq gegevens uitwisselen en een (paar) keer afspreken om te kijken of er een "vakantieklik"is.

Ik ben zelf single, verzorgd, sportief en netjes.
Ondanks dat ik single ben is deze oproep vooral voor de gezelligheid en niet als “date” bedoeld.

Groetjes Jaco****

Hey, wat treurig dat je alleen moet gaan!
Hoe oud ben je trouwens? Ikzelf communicatie student van 24 nog geen plannen met de zomervakantie.

Misschien even bellen.

Ach treurig… Vooral saai :wink:

Ik ben wel wat ouder… 39
Maar het is ook puur voor de gezelligheid!

Bellen kan uiteraard maar ik heb geen zin om hier mijn nummer achter te laten :wink:

Hoi Jaco,welkom op wereldwijzer!
Hoe is het ondertussen gesteld met je reisplannen naar Italie,heb je al een reisgenoot gevonden?
Op het Reisgenoten Forum kan je altijd een berichtje posten.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent. Dit geeft je ook een betere kans om mensen aan te trekken tot je oproep.
Succ6 !
groet,georgessiam.