Halo,
Deze vraag eerst aan Maartje voorgelegd.
Zij adviseerde mij dit heer te droppen, dus vandaar alsnog hier de vraag.
Ik had eerst nog niet duidelijk waar ik dit jaar naar toe wil op vakantie met mijn vriend.
Uiteindelijk besloten om vanuit Heerlen met de trein naar Keulen te gaan.
Ik las dat het mogelijk is om als je in weekend reist (en dito terug) dit voor 35 euro ongev. p.p. kan doen.
We willen dan 10 dagen, incl. treinreis en zijn op zoek naar goed hotel, niet te groots, wat persoonlijker, met ontbijt en verder wil ik weten waar ik het beste info kan halen (bij voorkeur in Nederlands) wat er te zien en doen is (musea, stadswandelingen, boottocht).
Daarnaast zouden we (hangt van prijs en reisafstand af) ook steden als Düsseldorf en Bonn willen bezoeken, maar ook weer hoeveel er in Keulen te zien is en/of je zeker aan 10 dagen nog niet voldoende hebt.
Weten jullie meer over met de trein voor 35 euro naar Duitsland, hotels in Keulen (belangrijk dichtbij station, we gaan dus met de trein), leuke musea, stadswandelingen en andere bezienswaardigheden???
Tevens hoor ik ook graag of het met de trein te doen is om naar Düsseldorf of Bonn vanaf Keulen te reizen en zo ja, hoe lang je er dan over doet.
Zie jullie reactie graag weer tegemoet.
Groeten,
Ria